קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות37
מגזין

צלע צלויה, מוצק, ופוטפי תפוחי אדמה

צלע צלויה, מוצק, ופוטפי תפוחי אדמה
צלע צלויה, מוצק, ופוטפי תפוחי אדמה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא יספק כ 8 מנות. מנה זו מכילה כ 30 גרם חלבון 80 גרם של שומן, וסך הכל 1034 קלוריות. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-264 היו אומרים שזה פגע במקום. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. לך לחנות ותביא קצר, בצל, קמח, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 4 שעות ו -30 דקות. נסו צלעות קצרות מטוגנות, צלעות מטוגנות עם סטאוט, ו צלעות קצרות מטוגנות עם שעורה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

צלעות בקר בתפריט? נסה זיווג עם מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר. בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, נתחי בשר רזים יותר הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שחתכים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות מקור יין נאפה עמק מרלו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 34 דולר לבקבוק.
מקור יין נאפה עמק מרלו
מקור יין נאפה עמק מרלו
מרלו 2006 שלנו אינו ביישן, עם גוון גארנט עמוק וכהה וניחוחות שופעים של שחור עשירדובדבן, קסיס וציפורן. טאנינים נגישים ומשולבים ממסגרים את הפרי הכהה הנדיבטעמים ומעילים את החיך בקטיפה רכה. הגימור הארוך והפירותי, מהול בתבליני הסתיו.,מסתיים עם zing חמוציות תוסס. "זהו יין קלאסי מאוד מבציר מדהים. קחזה, מיילס!"צוחק יינן טום רינלדי, עם התייחסות לסרט לצדדים.