קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות42
מגזין

צלעות זנגביל קצרות

צלעות זנגביל קצרות
צלעות ג'ינג'ר קצרות עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה זו מכילה סביב 41 גר' של חלבון, 96 גרם של שומן, וסך הכל 1108 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 5 מנות סועדים.. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו עלי נענע, ג'ינג'ר, עלי נענע ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש במטבעה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מנטה כקינוח. מתכונים דומים: צלעות קצרות עם ג'ינג'ר & כוכב מתכון Anisecookbook, צלעות קצרות מטוגנות עם ג'ינג'ר וכוכב אניס, ו ג'ינג'ר בישול איטי-סויה קצר צלעות אורז ירוק עם סיד.

הוראות

1
לקלף ג ' ינג 'ר לחתוך גפרורים 1/8 כדי 1/4 אינץ' עבה 2 עד 3 אינץ ' ארוך (אתה צריך 1 1/3 כוסות).
מרכיבים שתצטרך
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
2
לשטוף צלעות, לנקז, ולהניח בשכבה אחת בתבשיל 12 על ידי 16 אינץ 'לפחות 2 אינץ' עמוק (5 עד 6 qt.). באופן שווה להפיץ ג ' ינג ' ר, בצל, אננס סביב בשר.
מרכיבים שתצטרך
אננסאננס
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
בשרבשר
צלעותצלעות
3
מערבבים 1 כוס מים עם רוטב סויה 1/3 כוס ולהוסיף תבשיל. מכסים בחוזקה בנייר כסף.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סויהרוטב סויה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
4
אופים בתנור 375 עד הבשר הוא רך מאוד כאשר פירסינג, 2 3/4 עד 3 שעות; באמצע אפייה, להפוך צלעות ברוטב, ואם יש צורך, להוסיף מים להביא רמת נוזל עד 3/4 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
מיםמים
בשרבשר
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
לחשוף צלעות ואופים עד השחמה, כ -10 דקות. שומן רזה ממיצים ולהשליך. פיזור פרוס מנטה על בשר; מקשט עם ענפי מנטה.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
מנטהמנטה
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מוסיפים רוטב סויה לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סויהרוטב סויה

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

צלעות בקר עובדות ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר. בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, נתחי בשר רזים יותר הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שחתכים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגון. מרלו רוברט מונדבי עמק נאפה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
Robert Mondavi Napa Valley Merlot
Robert Mondavi Napa Valley Merlot
הטעמים הרב-ממדיים של היין מגיעים מענבים הגדלים באזורים שונים של עמק נאפה, כולל אזורי קרנרוס, סטאגים זינוק ואוקוויל. טכניקות מסורתיות, כולל שמרים מקומיים, שקיעה מורחבת, הזדקנות בחביות עץ אלון צרפתי וביקבוק ללא סינון, שיפרו את המורכבות של היין. יין זה טעים עם מנות רבות וגבינות. אחד הזיווגים האהובים עלינו הוא הודו צלוי עם פטריות בר ומילוי אגוז. רגל צלוי של כבש, שפשף עם עשבי תיבול ריחניים ותבלינים, או בשר חזיר בגריל גם להתחתן בצורה מושלמת עם טעמים חושניים של היין.