קושירגיל
מוכן ב50 דק.
מנות3
ציון בריאות31
מגזין

צלעות חזיר בצל ליפטון

צלעות חזיר בצל ליפטון
צלעות חזיר בצל ליפטון דורש בערך 50 דקות מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה מכסה %39 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 901 קלוריות, 68 גרם חלבון ו 43 גרם שומן. מתאים ל-3 מנות. זה עובד היטב כמנה עיקרית די יקרה. אם יש לך צלעות חזיר, מרק בצל ליפטון, ביצים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב קרקר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאדג'קרקר סודה כקינוח. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זה מובא לך על ידי Food.com. נסו חקיין תמהיל מרק בצל ליפטון, תערובת מרק בצל לחקיין ליפטון, ו Knockwurst עם כרוב כבוש מתובל וצלעות חזיר מעושן עם בייקון, תפוח ובצל (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם בחירה מצוינת לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. אתה יכול לנסות שרדונה שמורת 7cellars Elway. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת אלווי 2018 הוא מאוזן היטב, מציג פירות טרופיים פריכים, תפוחים ואגסים טעמים עם אלמנטים פרחוניים קלים. רמזים של וניל משלימים גימור אלון חלק, מתמשך.זוג זה יין פריך עם מנות קלות כגון פירות פרוסים & גבינות, סלט פסטה לימון, עוף קלוי עם עשבי תיבול, או פודינג וניל.