קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות24
מגזין

צלעות חזיר לחיות בשבילו

צלעות חזיר לחיות בשבילו
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל צלעות חזיר לחיות עבור. מתאים ל-4 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 43 גרם חלבון 25 גרם של שומן, וסך הכל 515 קלוריות. אם יש לך קרם מרוכז של מרק פטריות, בצל, צלעות חזיר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. . זמן הכנת המתכון כ 5 שעות ו-15 דקות. מתכונים דומים: צלעות חזיר לחיות בשבילו, Knockwurst עם כרוב כבוש מתובל וצלעות חזיר מעושן עם בייקון, תפוח ובצל, ו הרב פרושוטו על צלעות חזיר "חזיר על חזיר".

הוראות

1
המסה מקצרת במחבת גדולה מעל חום בינוני-גבוה. טובלים צלעות חזיר בביצה מוכה, ואז חופרים בקמח. מבשלים במחבת חמה, הופך פעם לחום שני הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
קיצורקיצור
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מניחים צלעות חזיר לתוך סיר איטי, ומסדרים בצל פרוס על בשר.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
בצלבצל
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
3
יוצקים מרק וחלב על הבשר והבצל.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
בשרבשר
חלבחלב
מרקמרק
4
מכסים, ומבשלים על גבוה במשך 4 עד 5 שעות, או על נמוך במשך 8 עד 10 שעות.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם בחירה מצוינת לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. היינות בדיעבד שרדונה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
יינות בדיעבד שרדונה
יינות בדיעבד שרדונה
השרדונה שלנו מ-2018 מקורו בכרמים בקרנרוס ובאוק נול. מותסס נירוסטה, ולאחר מכן בגיל שלושה חודשים על lees אלון צרפתי ניטראלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושה הפה. זה 100% שרדונה מראה חומציות שמורות בדרך כלל עבור יינות אל חלד בלבד. זה שרדונה מאוזן להפליא.