קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

צלעות חזיר עם פטריות מוקרמות

צלעות חזיר עם פטריות מוקרמות
צלעות חזיר פטריות מוקרם עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 359 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 17 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך יין, פטריות, פלפל טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זמן הכנת המתכון כ 6 שעות ו-10 דקות. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 75%. נסו צלעות חזיר פטריות שמנת, צלעות חזיר עם רוטב פטריות שמנת, ו צלעות חזיר עם רוטב פטריות מוקרם (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את צלעות החזיר בתחתית של סיר איטי. מערבבים את מרק הפטריות, פטריות, יין אדום, שום ופלפל יחד בקערה; לשפוך על צלעות החזיר. לכסות ולבשל על נמוך 6 עד 8 שעות.
מרכיבים שתצטרך
מרק פטריותמרק פטריות
צלעות חזירצלעות חזיר
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
אבקת זרעי אהבהאבקת זרעי אהבה
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר ניתן לזווג עם שרדונה, פינו נואר, ריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. אתה יכול לנסות יין בדיעבד שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
יינות בדיעבד שרדונה
יינות בדיעבד שרדונה
השרדונה שלנו מ-2018 מקורו בכרמים בקרנרוס ובאוק נול. מותסס נירוסטה, ולאחר מכן בגיל שלושה חודשים על lees אלון צרפתי ניטראלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושה הפה. זה 100% שרדונה מראה חומציות שמורות בדרך כלל עבור יינות אל חלד בלבד. זה שרדונה מאוזן להפליא.