קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות41
מגזין

צלעות כבש בגריל נענע

צלעות כבש בגריל נענע
צלעות כבש בגריל נענע נטול גלוטן, וקמאיות ומספק כ 4 מנות. במנה עיקרית זו יש 222 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 9g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו לימון, יוגורט, צלעות טלה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הלימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: צלעות כבש בגריל וצ'ימיצ' ורי נענע, צלעות כבש בגריל עם נענע טרי, ו נענע בגריל-צלעות כבש ביין.

הוראות

1
שלב הראשון 3 מרכיבים בקערה קטנה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
הכן גריל.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
לקצץ שומן מ כבש. לשפשף חצאי לימון על שני הצדדים של כבש. מתלה גריל עם ספריי בישול, ומניחים על הגריל מעל גחלים בינוניות חמות (350 עד 400).
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
לימוןלימון
כבשכבש
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
מניחים כבש על מתלה; גריל, מכוסה, 5 דקות. הפוך כבש; להפיץ תערובת נענע באופן שווה על כבש. לבשל 5 דקות נוספות או במידה הרצויה של doneness.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
כבשכבש
מנטהמנטה
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
מקשטים עם ענפי מנטה, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
מנטהמנטה
6
הערה: בתזונה בריאה ללב, לא יותר מ -30 אחוזים מהקלוריות שלך צריך לבוא משומן. אבל לא כל מזון שאתם אוכלים צריך ליפול תחת מגבלת 30 אחוזים. לדוגמה, כאשר אתה מגיש צלעות כבש (אשר באופן טבעי גבוה יותר בשומן), הקפד לשרת צלחת בצד דל שומן כגון פסטה או אורז כדי לשמור על אחוז השומן הכולל שלך למטה ברמה בריאה.
מרכיבים שתצטרך
צלעות כבשצלעות כבש
פסטהפסטה
אורזאורז