קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות73
מגזין

צלעות עם אורז מטוגן

צלעות עם אורז מטוגן
תשכחו לצאת לאכול או להזמין אוכל בכל פעם שאתם חושקים באוכל סיני. נסו להכין צלעות עם אורז מטוגן בבית. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 495 גרם חלבון, 99 גרם שומן, ובסך הכל 3150 קלוריות. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה %59 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם חמאה, אורז מטוגן ותערובת ורמיצ'לי, שמן צמחי וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זה עובד גם כמנה עיקרית יקרה. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 53%. ציון זה הוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון צלעות חזיר עם אורז מטוגן אננס, צלעות חזיר עם אורז מטוגן אננס, ו אורז מטוגן ירקות, איך מכינים אורז מטוגן ירקות / אורז ים.

הוראות

1
במחבת גדולה, צלעות חזיר חומות בשמן משני הצדדים; מוציאים ושומרים על חום. באותה מחבת מטגנים אורז מערבבים בחמאה למשך 2 דקות. מערבבים במים, פטריות ותוכן של מנות תיבול אורז.
מרכיבים שתצטרך
3 עגבניות בינוניות, קלופות, זרעו וקצוצות3 עגבניות בינוניות, קלופות, זרעו וקצוצות
צלעות חזירצלעות חזיר
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מניחים צלעות חזיר על תערובת האורז; מזלפים רוטב סויה. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 10 דקות. לחשוף; מבשלים 2-5 דקות יותר או עד שהאורז רך ומיצי הבשר מתבהרים.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)