קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות40
מגזין

צלעות קצרות לבביות

צלעות קצרות לבביות
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו צלעות קצרות לבביות. מנה אחת מכילה 908 קלוריות, 35 גרם חלבון, ו 81 גרם שומן. מתאים ל-6 ומחירו 3 מנות.67 דולר למנה. גשו לסופר וקנו בצל, תערובת רוטב חום, קורנפלור, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קאפקייקס תירס ממתקים כמו קינוח. זמן הכנת המתכון כ 6 שעות ו -15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 61%. הציון הזה די טוב. נסו צלעות קצרות לא כל כך קצרות עם תבשיל הומיני מפנייה חדשה בדרום, צלעות קצרות, ו צלעות קצרות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים בצל ב -5 קראט. סיר איטי; למעלה עם צלעות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
שלב את הפטריות, המרק, 1/2 כוס מים, תערובת רוטב, שום וטימין; יוצקים מעל צלעות. מכסים ומבשלים על נמוך במשך 6 עד 6-1/2 שעות או עד שהבשר רך.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
שוםשום
רוטברוטב
טימיןטימין
מיםמים
בשרבשר
צלעותצלעות
מרקמרק
3
להסיר בשר להגשת מגש; להתחמם. שומן רזה ממיצי בישול; מעבירים לסיר קטן. מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
שלב עמילן תירס ומים קרים עד לקבלת תערובת חלקה. מערבבים בהדרגה למחבת. מביאים לרתיחה. מבשלים ומערבבים 2 דקות או עד להסמכה.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מגישים עם בשר ופירה.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
בשרבשר

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם אפשרויות נהדרות לצלעות קצרות בקר. בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, נתחי בקר רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים קלים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, ואילו חתכים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגנון. ניקל וניקל סוסקול ראנץ ' מרלו עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
ניקל וניקל חוות סוסקול מרלו
ניקל וניקל חוות סוסקול מרלו
סוסקול מרלו 2014 מציע הרמוניה מושלמת של טעמים עסיסיים ועסיסיים. מערבולת קטנה משדלת ניחוחות מפתים של שזיף כהה, זית ירוק וארז מהכוס. תווים ארציים של עלי טבק, זית, זפת ותבלינים משתלבים יפה עם הפרי הכהה והמתוק. משנה לשנה ייחודו של יין זה טמון בטאנינים השופעים והקטיפתיים המתרחבים עם הלגימה הראשונית ומתפתחים בעושר דרך הגימור. יין זה משתלב יפה עם אוכל ונהנה מגיל בקבוק קטן במרתף שלך.