קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

קאפקייקס בננה תפוחים

קאפקייקס בננה תפוחים
קאפקייקס בננה תפוחים הוא קינוח המגיש 24. מנה אחת מכילה 149 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 3% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. כמה אנשים באמת אהבו את המנה האמריקאית הזאת. 349 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. גשו לסופר וקנו קיצור, קמח, בננות, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני גרוע למדי של 17%. מתכונים דומים: גילברט גנאש-קאפקייקס מטוגנים: קאפקייקס סלצר שוקולד עם גנאש, ציפוי בננה ובננה מקורמלת, קאפקייקס למקלחת לתינוקות: קאפקייקס שוקולד בננה עם ציפוי חמאת אגוזי מקדמיה, ו קאפקייקס קינמון תפוחים עם ציפוי תמד ומערבולת דבש: קאפקייקס ראש השנה לשנה חדשה ומתוקה.

הוראות

1
מחממים תנור ל 375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס). משמנים ומקמחים 24 כוסות מאפינס, או משתמשים בספינות נייר. מנפים יחד את הקמח, הסודה לשתייה, המלח, הקינמון ואגוז המוסקט. הניחו בצד.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קינמוןקינמון
מוסקטמוסקט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
תנורתנור
2
בקערה גדולה קרם יחד את הקיצור והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את הווניל והחמאה. מקציפים פנימה את תערובת הקמח, מערבבים רק עד להטמעה. מקפלים פנימה את הבננות המעוכות והתפוחים הגרוסים. ממלאים כל כוס מאפין חצי מלאה.
מרכיבים שתצטרך
פירה בננהפירה בננה
חלב-חמאהחלב-חמאה
קיצורקיצור
ונילוניל
תפוחתפוח
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
אופים בתנור שחומם מראש למשך 20 עד 25 דקות, או עד שקיסם המוחדר למרכז יוצא נקי. אפשר להתקרר.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי לקאפקייקס. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם האחוזה של נ.ו. ג ' ונסון עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה מועדף לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב""בסגנון איטלקי"". "