קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות2
ציון בריאות45
מגזין

קארי אדום קוקוס תאילנדי טעים

קארי אדום קוקוס תאילנדי טעים
המתכון Scrumptious תאילנדי קוקוס קארי אדום מוכן בערך 35 דקות. והוא בהחלט מצוין ללא גלוטן וללא לקטוז אפשרות לאוהבי אוכל הודי. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 2 מנות. מנה אחת מכילה 941 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 22 גרם שומן. 44 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. לכו לחנות ותרימו צילומי במבוק, מניית עוף, פלפל, ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב הסוכר החום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות קילו סוכר חום עם זיגוג חמאה חום כקינוח. מתכונים דומים: קארי אדום תאילנדי עם ירקות, קארי אדום קוקוס תאילנדי צמחוני חריף עם אורז קוקוס-זעפרן, ו הודו בקארי ירוק תאילנדי וקציץ בשר קישואים ברוטב קארי ירוק חלב קוקוס.

יין מומלץ: ורוד נוצץ, ריזלינג, Gruener Veltliner

הודי עובד ממש טוב עם רוזה נוצץ, ריזלינג, Gruener Veltliner. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות יין רוזה מוגז. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
שושנה מבעבעת
שושנה מבעבעת
זוהר, blushcolor עם perlage עדין מפתה נעים, אינטנסיבי, פירותי על האף; מעורר זיכרונות של פרחים wisteria ותפוחי Renetta מעורבב היטב נעים להפליא; רך וחלק על החיך עם הערות פרחוניות רמז של שקדיםמצוין כאפריטיף וליווי אידיאלי למתאבנים, ריזוטו, פרחי קישואים מטוגנים ודגים בגריל