קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 42 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

קארי החומוס של ויג'

קארי החומוס של ויג'
אם יש לך ghee, חומוס רגיל, זרעי כמון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -42 דקות. נסו חומוס קארי, קארי חומוס אדום, ו חומוס קארי (מתכונים דומים).

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרגרי חומוס יבשים או רגילים (או 1-15oz יכול)גרגרי חומוס יבשים או רגילים (או 1-15oz יכול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה קצוצהכוסברה קצוצה2(חוֹרֶף)זרעי כמון (לא קרקע)זרעי כמון (לא קרקע)11 קילו קישואים,זרעי חילבה טחוןזרעי חילבה טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גארם מסאלהגארם מסאלה6ציפורן גדולהכף שום קצוץ דק (אודותכף שום קצוץ דק (אודות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגי (אני משתמש 1/4 כוס חמאה ושמן קנולה 1/4 כוס)גי (אני משתמש 1/4 כוס חמאה ושמן קנולה 1/4 כוס)1גדולפלפל חלפיניו, קצוץ דקפלפל חלפיניו, קצוץ דק1(חוֹרֶף)אבקת מנגו (השמטתי את זה כי לא היה לי את זה ביד. השתמש בו אם אתה יכול למצוא אותו, אבל זה טעים בלעדיו)אבקת מנגו (השמטתי את זה כי לא היה לי את זה ביד. השתמש בו אם אתה יכול למצוא אותו, אבל זה טעים בלעדיו)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל בינוני, קצוץבצל בינוני, קצוץ11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)1גדולעגבניות עסיסיות, קצוץ דק (או כ 1 כוס עגבניות משומר, חתוכות לקוביות)עגבניות עסיסיות, קצוץ דק (או כ 1 כוס עגבניות משומר, חתוכות לקוביות)11 קילו קישואים,כורכוםכורכום2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. שמורת דה מורגנזון צ ' נין בלאן עם 4.2 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 34 דולר לבקבוק.
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
שרדונה זהוב דקדנטי עם גוונים ירוקים, מציג ניחוחות של בריוש קלוי עם ריבה zesty. עמוד השדרה של סיד lemongrass עם הערות פרחוניות של יערה ו frangipani להגיח על החיך. וניל חם, עשיר וניואנס שקדים שמנת משתהים על הגימור.