קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות43
מגזין

קארי תפוחי אדמה ואפונה

קארי תפוחי אדמה ואפונה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל תפוחי אדמה ואפונה קארי. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 352 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 16 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. אם יש לכם שמן צמחי, כוסברה טחון, יוגורט יווני, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב כורכום הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון מלא דובדבנים כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. נסו Chilakada Dumpa Podi Koora - אנדרה בסגנון קארי בטטה עם אבקת קארי, סלט אפונה קר, ו סוכר Snap Pean ואטריות Soba גזר (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות כרמי Illahe ויקב Gruner Veltliner. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
כרמי Illahe ויקב Gruner Veltliner
כרמי Illahe ויקב Gruner Veltliner
ניחוחות של תפוח ירוק ומלפפון בסגנון מקסיקני (הערות של צ ' ילי וסיד) עם חיך של ריבה שן הארי, אבן רטובה, פריחת אגס, קיווי, אספסת.התסיסה החבית acacia שלנו משאיל את הפה מרקם של יין זה כי הוא מבטא על ידי גימור פלפל לבן grüner קלאסי.