קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות29
מגזין

קארי תפוחי אדמה טבעוני חריף

קארי תפוחי אדמה טבעוני חריף
קארי תפוחי אדמה טבעוני חריף דורש סביב 1 שעה מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 13 גרם חלבון 23 גרם של שומן, וסך הכל 425 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. . זה הוא ידידותי לתקציב מתכון לאוהדים של אוכל הודי. אם יש לך פלפל קאיין, בצל, תפוחי אדמה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: קארי תפוחי אדמה טבעוני חריף, המבורגר טבעוני מתובל בטטה ואורז בר, ו קארי קוקוס עם חמאת שקדים, בטטה ואטריות תפוחים {Paleo + Vegan}.

הוראות

1
מניחים תפוחי אדמה לתוך סיר גדול ומכסים במים מלוחים. מביאים לרתיחה מעל חום גבוה, ואז להפחית את החום בינוני-נמוך, לכסות, ומבשלים עד רק במכרז, על 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
לנקז ולאפשר קיטור יבש במשך דקה או שתיים.
3
בינתיים, מחממים את שמן הירקות במחבת גדולה מעל חום בינוני. מערבבים את הבצל ואת השום; מבשלים ומערבבים עד הבצל התרכך והפך שקוף, על 5 דקות. העונה עם כמון, פלפל קאיין, אבקת קארי, garam masala, זנגביל, ומלח; לבשל במשך 2 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את העגבניות, שעועית גרבנזו, אפונה ותפוחי אדמה.
מרכיבים שתצטרך
5
יוצקים את חלב הקוקוס, ולהביא לרתיחה. מבשלים 5 עד 10 דקות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Pratsch גרונר אורגני Veltliner. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
Pratsch אורגני Gruner Veltliner
Pratsch אורגני Gruner Veltliner
100% מוסמך גרונר אורגני Veltliner. יין זה הוא צמחים, טרי ומתובל עם הערות של פלפל לבן, תפוח והדר על החיך.