קושיבינוני
מוכן ב38 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

קבב שרימפס בזיליקום

קבב שרימפס בזיליקום
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ומנה עיקרית ראשונית? קבב שרימפס בזיליקום יכול להיות מתכון סופר לנסות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 163 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך בצל, שמן זית, עלי בזיליקום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. מתכונים דומים: יוגורט-קבב עוף בזיליקום, קבב עגבניות-בזיליקום קפרזה, ו שרימפס בזיליקום בסגנון תאילנדי עם בזיליקום-אורז קוקוס.

הוראות

1
שלב הראשון 5 מרכיבים במיכל של בלנדר חשמלי; לכסות ולעבד עד חלקה.
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
2
מעבירים לקערה קטנה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
חוט שרימפס, בצל, פלפל, פטריות לסירוגין על שיפודים 4 (15 אינץ'); מברשת עם רוטב בזיליקום. חוט עגבניות שרי על שיפודים 2 (15 אינץ'); מברשת עם רוטב בזיליקום.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות שריעגבניות שרי
פטריותפטריות
פלפלפלפל
שרימפסשרימפס
באזיל!באזיל!
בצלבצל
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
4
מעיל מתלה גריל עם ספריי בישול; מקום על גריל מעל גחלים בינוני חם (350 עד 400).
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
מניחים קבבי שרימפס על מתלה; גריל, מכוסה, 10 דקות או עד שרימפס להפוך ורוד וירקות הם פריך במכרז, מפנה ושופע מדי פעם עם רוטב בזיליקום.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
שרימפסשרימפס
באזיל!באזיל!
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
מניחים קבב עגבניות על מתלה; גריל, מכוסה, 3 עד 4 דקות, מתבלים מדי פעם עם רוטב בזיליקום.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
באזיל!באזיל!
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
7
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות סנט מייקל אפן כעס פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.