קושירגיל
מוכן ב37 דק.
מנות4
ציון בריאות30
מגזין

קבסה דגים (סעודי)

קבסה דגים (סעודי)
קבסה דגים (סעודי) עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 765 קלוריות, 50 גרם חלבון ו 25 גרם שומן. ואינו מכיל גלוטן, מתכון pescatarian מגישה 4 . 12 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 37 דקות. אם יש לך תבלין ערבי, פילה דגים, אורז, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב האורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז כקינוח. נסו אל Kabsa-אורז ועוף סעודי מסורתי, קבסה סעודית קלה (Zainab של) (ללא גלוטן), ו Finjan Erfeh-תה חריף סעודי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות יין פינו גריג ' יו FitVine. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
יין פינו גריג ' יו FitVine
יין פינו גריג ' יו FitVine
זה מעט יין לבן יבש ברור בצבע. זה נקי, פריך, טעים עם הערות פרחוניות על האף וטעמים של תפוח ירוק רמז של הדר. הסיום טרי.תהנה הלילה מבלי להקריב מחר.