קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות10
מגזין

קברים ארקטיים עם ג'לי מלפפון

קברים ארקטיים עם ג'לי מלפפון
קברים ארקטיים עם ג'לי מלפפון נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian מנה עיקרית. מנה זו מכילה סביב 20 גרם חלבון 1 גרם של שומן, וסך הכל 181 קלוריות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. גשו לסופר וקנו ליווי: crispbread סקנדינבי כגון kavli, סוכר, מלח שולחן, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב מלח השולחן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שוקולד צ'יפס בננה לחם בתוספת בננה מתוקה Roundup כקינוח. מתכונים דומים: צרוב החריף הארקטי עם מלפפון להתענג, Arctic Char עם מלפפון-פטה להתענג Jalapeño-גבינת עיזים Hush גורים, ו Char הארקטי על מצע של כרוב.

הוראות

1
לטפוח דגים יבש, ולאחר מכן להעביר, צד העור למעלה, גיליון גדול של פלסטיק לעטוף. מערבבים יחד סוכר, מלח ופלפל, ואז לשפשף 3 כפות של תערובת על עור של דגים. הפוך דגים מעל מעיל עבה עם תערובת סוכר שנותר, ולאחר מכן לארוז שמיר על גבי.
מרכיבים שתצטרך
2
לעטוף דגים בחוזקה 2 או 3 שכבות של פלסטיק לעטוף (כדי למנוע דליפה; תערובת מלח יהיה נוזלי כמו תרופות דגים) ולהעביר למחבת אפייה רדודה גדולה. שים תבנית אפייה אחרת או קרש חיתוך על גבי דגים ומשקל למטה עם 3 או 4 פחיות מלאות (על 3 lb סך הכל).
מרכיבים שתצטרך
3
תנו לדגים לרפא, להתקרר, להפוך פילה עטוף בערך כל 12 שעות ולאחר מכן להחליף משקל, במשך 36 שעות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
1
לקלף מלפפונים, הקפד להסיר את כל הירוק (עבור ג ' לי ברור), ואז חצי לאורכו וליבה. קוצצים גס מלפפונים פירה במעבד מזון עד חלקה, ואז לנקז מסננת בסדר גדול להגדיר מעל קערה, הקשה קשה על מוצקים כדי לחלץ 2 כוסות נוזל. להשליך מוצקים.
מרכיבים שתצטרך
2
מערבבים יחד מלח 1/2 כוס מלפפון נוזלי בסיר קטן ומפזרים ג ' לטין.
מרכיבים שתצטרך
3
בואו לעמוד 1 דקה כדי לרכך, ואז לחמם על חום מתון, ערבוב, רק עד ג ' לטין הוא מומס, על 2 דקות. תערובת מגניב לטמפרטורת החדר, ולאחר מכן מערבבים לתוך הנותרים 1 1/2 כוסות מלפפון נוזלי יחד עם חומץ.
מרכיבים שתצטרך
4
יוצקים תערובת לתוך צלחת זכוכית מרובעת 8 אינץ ומפזרים שברי שמיר, לחיצה בעדינות כדי לצלול. צ ' יל, מכוסה, עד סט, לפחות 8 שעות.
מרכיבים שתצטרך
1
לפתוח גרבלקים, לזרוק נוזל, בעדינות לגרד את שמיר.
מרכיבים שתצטרך
2
העברת גרבלקס, צד עור למטה, ללוח חיתוך. מחזיק סכין חד מאוד ארוך עם להב דק בזווית של 30 מעלות, חותך גרבלק על פני התבואה לפרוסות דקות מאוד, נזהר לא לחתוך את העור. להיפטר מהעור.
מרכיבים שתצטרך
3
חותכים ג ' לי ל 6 חתיכות ולחלק בין 6 צלחות עם מרית מתכת.
מרכיבים שתצטרך
4
מגישים עם כמה פרוסות של gravlaks.
1
* Gravlaks נרפא יכול להיות סחוט, גירד, ועטוף בניילון נקי, ואז מקורר עד 5 ימים.* ג ' לי יכול להיות מקורר עד 4 ימים
מרכיבים שתצטרך