קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות12
ציון בריאות4
מגזין

קווזו מקסיקני

קווזו מקסיקני
מקסיקני קווזו יכול להיות רק מקסיקניות מתכון שאתה מחפש. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 17 גרם חלבון, 16 גרם שומן, ובסך הכל 233 קלוריות. המתכון הזה מכסה 11% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 12. אם יש לכם גבינת תערובת מקסיקנית, תערובת עגבניות רוטל, נקניק טחון שחום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ראשוני וקטוגני דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 32%, וזה לא כל כך סופר. מתכונים דומים: מטבל קווזו מקסיקני, המבורגרים מקסיקניים עם קווסו בלאנקו, ו קווסו (מטבל גבינה מקסיקני).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא גם זיווג בטוח. יין אחד שתוכלו לנסות הוא סטולץ אורגני פינו נואר. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-26 דולר.
סטולץ אורגני פינו נואר
סטולץ אורגני פינו נואר
זה פינו מראה היטב עם צבע עשיר עמוק שלה ניחוח פרחוני עבור אורגני קולומביה ערוץ פינו נואר. הכל על מנת שהיין הזה יקבל בברכה שנים של יישון או ישתכר במקום.