קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות27
מגזין

קונג פאו שרימפס וסלט תרד

קונג פאו שרימפס וסלט תרד
קונג פאו שרימפס וסלט תרד יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגיש 4 . מנה זו מכילה סביב 30 גרם חלבון 11 גרם של שומן, וסך הכל 254 קלוריות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך שרימפס, שמן שומשום אסייתי, פתיתי צ'ילי, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו קונג פאו קישואים, קונג פאו שרימפס (קונג פאו סרטנים/???), ו קונג פאו שרימפס (מתכונים דומים).

הוראות

1
לשטוף ולנקז שרימפס. הגדר מחבת nonstick 10 עד 12 אינץ ' על חום גבוה; כאשר חם, להוסיף 1 כפית שמן בוטנים והשרימפס. מערבבים עד שרימפס בקושי אטום אבל עדיין לח-מחפש במרכז החלק העבה ביותר( לחתוך לבדיקה), 2 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן בוטניםשמן בוטנים
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
יוצקים לתוך קערה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
להחזיר מחבת לחום; כאשר חם, להוסיף 2 כפיות שמן בוטנים שנותרו הבוטנים. מערבבים עד בוטנים הם משחימים קלות, 1 עד 2 דקות. מערבבים פתיתי צ ' ילי ולהסיר מהחום.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
שמן בוטניםשמן בוטנים
בוטניםבוטנים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים חומץ, רוטב סויה, שמן שומשום וסוכר ומערבבים עד שהסוכר מומס.
מרכיבים שתצטרך
שמן שומשוםשמן שומשום
רוטב סויהרוטב סויה
חומץחומץ
סוכרסוכר
5
יוצקים מעל שרימפס.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
6
מוסיפים תרד וגזר לשרימפס ומערבבים בעדינות. סלט תל באותה מידה על צלחות.
מרכיבים שתצטרך
תרדתרד
גזרגזר
שרימפסשרימפס

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא קפוסלדו פינו גריג ' יו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 10 דולר.
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו כולל מרקם יבש, פריך, תוסס וניחוחות עדינים של פירות לבנים, פרחים ושקדים.זוגות היטב עם בשר לבן, דגים, פירות ים, מנות פסטה וגבינות עדינות.