קושימומחה
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות81
מגזין

קוקוס קארי שעועית שחורה המבורגרים-בסגנון תאילנדי!

קוקוס קארי שעועית שחורה המבורגרים-בסגנון תאילנדי!
קוקוס קארי שעועית שחורה המבורגרים-בסגנון תאילנדי! יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 1409 קלוריות, 74 גרם חלבון ו 70 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %64 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך בצל, בצל, טופו, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 92% וזה מצוין. מתכונים דומים: אמנון בסגנון תאילנדי עם מרק קוקוס קארי, האליבוט בסגנון תאילנדי עם מרק קוקוס קארי, ו סלט שעועית שחורה בסגנון תאילנדי.

הוראות

1
מערבבים את השעועית השחורה, בצל אדום, שום, 1/2 כפית מלח, 1 כפית רוטב צ ' ילה, משחת קארי, חלב קוקוס, 1 כפית סוכר חום, פלפל קאיין, וביצה במעבד מזון עד חלקה. לגרד את התערובת לתוך קערה גדולה. מקפלים את פירורי הלחם והמבורגר מתפוררים לתערובת. טופס את התערובת לתוך 6 קציצות ומקום על נייר שעווה. שים במקפיא עד 30 דקות לקציצות להגדיר.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
פירורי לחםפירורי לחם
חלב קוקוסחלב קוקוס
שעועית שחורהשעועית שחורה
סוכר חוםסוכר חום
משחת קארימשחת קארי
בצל אדוםבצל אדום
שוםשום
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
רוטברוטב
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה
2
הכינו מחבת גריל או מחבת עם ספריי בישול ומניחים על אש בינונית. מבשלים את הקציצות עד השחמה, 4 עד 5 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
מחבתמחבת
3
בינתיים, לשלב את חמאת בוטנים, 1 כפית רוטב צ ' ילה, 1 כפית סוכר חום, 1/2 כפית מלח, כורכום, רוטב סויה, ושמן קנולה בסיר מעל חום בינוני-נמוך. מבשלים ומערבבים עד שחמאת הבוטנים נמסה. להפחית את החום נמוך ומבשלים עד חם, 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
סוכר חוםסוכר חום
שמן קנולהשמן קנולה
רוטב סויהרוטב סויה
כורכוםכורכום
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
רוטברוטב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
סדר קציצות על תחתית לחמניות המבורגר.
מרכיבים שתצטרך
לחמניית המבורגרלחמניית המבורגר
5
רסס רוטב על כל קציצה; למעלה עם גזר, מלפפון, בצל ירוק, מנטה, כוסברה. למעלה עם חצי לחמניה הנותרים לשרת מיד.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
מלפפוןמלפפון
גזרגזר
רוטברוטב
מנטהמנטה
גלולגלול

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם איטלקייםפירורי לחם איטלקיים11 קילו קישואים,דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, שטופה ומרוקנתשעועית שחורה, שטופה ומרוקנת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגוררגזר מגורר1צביטה1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2(חוֹרֶף)צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלפפון קרועמלפפון קרוע12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2(חוֹרֶף)עלי כוסברה טרייםעלי כוסברה טריים2(חוֹרֶף)עלי נענע טרייםעלי נענע טריים1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)כורכום הקרקעכורכום הקרקע2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאת בוטנים עבהחמאת בוטנים עבה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל אדום קצוץ דקבצל אדום קצוץ דק1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1דאשרוטב סויה (אופציונלי)רוטב סויה (אופציונלי)11 קילו קישואים,רוטב צ'ילה תאילנדירוטב צ'ילה תאילנדי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה מפוררת טופוחבילה מפוררת טופו340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת המבורגר צמחוני מתפוררתחבילת המבורגר צמחוני מתפוררת6לחמניות המבורגר מחיטה מלאהלחמניות המבורגר מחיטה מלאה11 קילו קישואים,משחת קארי צהובהמשחת קארי צהובה