קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 20 דק.
מנות32
ציון בריאות2
מגזין

קטשופ קלאסי

קטשופ קלאסי
צריך ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני והור ד ' אובר טבעוני? קטשופ קלאסי יכול להיות מתכון מצוין לנסות. מנה אחת מכילה 24 קלוריות, 0 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן. מתכון זה משמש 32. המתכון הזה מכסה 2% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם תרמילי כוכב אניס, בצל, מלח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 4 שעות ו -20 דקות. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. עם כפית ציון 25%, המנה הזו לא כל כך מרהיבה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון המבורגר קלאסי עם קטשופ חריף, המבורגרים קלאסיים עם קטשופ עגבניות תוצרת בית, ו קטשופ עגבניות או רוטב עגבניות / איך להכין קטשופ עגבניות.

הוראות

1
בסיר גדול שלבו עגבניות, שומר, בצל, שום, ממתיק מגורען עם ספלנדה, מולסה, חומץ, ציפורן, תרמילי אניס ומלח. מנמיכים על אש נמוכה עד שהתערובת הופכת סמיכה מאוד.
מרכיבים שתצטרך
ממתיקממתיק
מולסהמולסה
עגבנייהעגבנייה
SplendaSplenda
חומץחומץ
ציפורןציפורן
שומרשומר
שוםשום
אניסאניס
בצלבצל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
תערובת פירה בבלנדר ומסננים דרך מסננת רשת. מצננים ומאחסנים במקרר.
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
בלנדרבלנדר

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא ויוה דיווה מוסקטו קולדה. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -11 דולר.
ויוה דיווה מוסקטו קולדה
ויוה דיווה מוסקטו קולדה
יין מוסקטו מתוק המושרה בטעם קוקוס ואננס טבעי. צבע כתום בהיר. פירותי, אופייני לקוקוס ואננס עם רמזים קלים למוסקטו. מעולה כמו אפריטיף או ערבוב עם קוקטיילים.