קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות39
מגזין

קיש סרטן

קיש סרטן
קיש סרטן הוא pescatarian מנה עיקרית. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה עד 47 גר' של חלבון, 140 גרם של שומן, וסך הכל 2365 קלוריות. המתכון הזה מכסה %46 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך בצל ירוק, גבינה שוויצרית, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 15 דקות. נסו קיש סרטן אני, קיש סרטן, ו קיש סרטן (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Foley Estate Winery Sta. ריטה הילס שרדונה. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 27 דולר.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.