קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות10
מגזין

קיש צ'ילה ירוק ללא סרטנים

קיש צ'ילה ירוק ללא סרטנים
קיש צ'ילה ירוק ללא סרטנים עשוי להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 124 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 6 גרם של שומן כל אחד. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. אם יש לך גבינת פרמזן, גבינת קוטג', קמח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: קיש צ'ילה ירוק, ירוק צ'ילה תרד קיש, ו קיש צ'ילה ירוק טרי.

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
למסיבותלמסיבות
2
שלב הראשון 5 מרכיבים בקערה, ערבוב היטב עם מקציף חוט. מערבבים גבינת קוטג', גבינת מונטריי ג 'ק, צ' ילי ירוק, ופלפל אדום קלוי.
מרכיבים שתצטרך
פלפלים אדומים קלוייםפלפלים אדומים קלויים
גבינת מונטרייגבינת מונטריי
קרקרים מחיטה מלאהקרקרים מחיטה מלאה
2 כפות גרם בנגל מפוצל (צ'אנה דאל)2 כפות גרם בנגל מפוצל (צ'אנה דאל)
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
לסובב חבלי ליקריץלסובב חבלי ליקריץ
3
יוצקים תערובת לתוך צלחת פאי 9 אינץ ' מצופה ספריי בישול; מפזרים גבינת פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
4
אופים ב 350 במשך 30 עד 32 דקות או עד סט.
ציוד שתשתמש בו
למסיבותלמסיבות
5
בואו לעמוד 10 דקות לפני חיתוך לתוך טריזים.
6
דירוג קרבו: 5

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי בתפריט? נסה זיווג עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות Clos Amador Cava Tendre rosé. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 11 דולר לבקבוק.
Clos Amador קאווה Tendre עלה
Clos Amador קאווה Tendre עלה
צבע ורוד עמוק ועמוק עם מראה מבריק. היווצרות מתמדת של מחרוזות של בועות בסדר. ניחוחות נקיים ועזים של פירות אדומים, אופייניים למגוון, עם פתק קל של פרח ורדים. טרי ואלגנטי, עם הערות מסומנות של פירות בר, פטל ודובדבנים המסדרים טעם לוואי מוצק, רחב.קלוס אמאדור רוז (Clos Amador Rose), שנהנתה במיוחד כאפריטיף, מהווה התאמה מושלמת למוס שוקולד מריר, והיא אלוהית עם פירות אדומים טריים ועוגות כמו שרלוט תות שדה.