קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות7
מגזין

קיש שלוש גבינות

קיש שלוש גבינות
המתכון שלוש גבינה קיש מוכן בערך 1 שעה והוא בהחלט מדהים ללא גלוטן אפשרות לאוהבי אוכל ים תיכוני. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 22 גרם חלבון, 39 גרם שומן, ובסך הכל 463 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו בזיליקום, גבינת צ'דר חדה, שמנת מתוקה כבדה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בביצים אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש מסתורי כמו קינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. 20 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 52%. נסו קיש קישואים וגבינת עיזים (קיש דה קורג'טים או צ' צ'ריבר), לוח גבינה בריטי-גבינת צ'שייר וקיש סלמון מעושן, ו קיש חזיר וגבינה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים תנור ל-350 זָהוּב. בקערה גדולה שלבו ביצים, חלמונים, קצפת, חצי וחצי, גבינת מוצרלה, 1/2 כוס גבינת צ 'דר, גבינה שוויצרית, עגבניות, תערובת תיבול ובזיליקום; יוצקים לתוך 9 אינץ' משומן. צלחת עוגה עמוקה.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמה נא מגוררתפוח אדמה נא מגורר
3 עגבניות בינוניות, קלופות, זרעו וקצוצות3 עגבניות בינוניות, קלופות, זרעו וקצוצות
גבינת צ'דר חדה קראפט®גבינת צ'דר חדה קראפט®
אינסטנט פודינג לימוןאינסטנט פודינג לימון
גבינה שוויצריתגבינה שוויצרית
זנים של פטריותזנים של פטריות
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
2
מפזרים גבינת צ ' דר שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ'דר חדה קראפט®גבינת צ'דר חדה קראפט®
3
אופים 45-50 דקות או עד סכין מוכנס ליד המרכז יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
4
תן לעמוד 10 דקות לפני החיתוך.

יין מומלץ: שמפניה, בורדו, בורדו לבן

צרפתית עובדת ממש טוב עם שמפניה, בורדו ובורדו לבן. יין צרפתי מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אך לעתים רחוקות אתה משתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, תוכל לנסות גם בורדו לבן. לקבלת אדום, נסה תערובת בורדו אדומה. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא לואי רודרר קארט בלאנש שמפניה. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -30 דולר.
לואי רודרר קארט בלאנש שמפניה
לואי רודרר קארט בלאנש שמפניה
לקרט בלאנש יש זרם עדין אך קבוע מאוד של בועות מתמשכות. יש לו צבע זהוב מנצנץ עם השתקפויות מזהב ישן ויש לו פרי מתוק ובשל על האף עם תווים פרחוניים עזים, דבש ורמזים לשקדים חמים ומסוכרים (פרנגיפן). ההתקף עשיר וקרמי, ממלא את הפה בטעם אך ללא שמץ של כבדות. החום והמתיקות של האף עוקבים אחר החיך, הנשלט כעת על ידי תווים של הדרים מגובשים. זה מוסיף רעננות שמאזנת את נפח היין ויוצרת תחושה של הרמוניה מתמשכת.תערובת: 56% פינו נואר, 33% שרדונה ו 10% פינו מיונייר.הצבע זהוב חיוור. הכללתם של יינות מילואים בגילאי אלון מארבע עד 10 שנים ניכרת יותר מאשר בשמפניות האיכותיות "ברוט". יינות המילואים מעניקים מורכבות ועגלגלות האופיינית לשמפניות לואי רודרר. קארט בלאנש מעט מתוק, חלק וקרמי; יין קינוח אידיאלי. מינון סוכר מעניק ליין מתיקות נעימה מבלי להסוות את מורכבותו ואלגנטיותו.