קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

קישואים מוקפצים עם עוף לימון-טימין

קישואים מוקפצים עם עוף לימון-טימין
זוקיני מוקפץ עם עוף לימון-טימין עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 28 גרם חלבון 7 גרם של שומן, וסך הכל 242 קלוריות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. לך לחנות ותביא פלפל, שמן זית, מרק עוף ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. מתכונים דומים: קישואים עם לימון ותימין, מחית תפו " א קישואים לימון-טימין, ו לימון Orzo עם קישואים מוקפצים ועגבניות.

הוראות

1
מניחים את גרידת לימון קורנית בקערה קטנה; לזרוק.
מרכיבים שתצטרך
2
מפזרים את העוף במלח ופלפל משני הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
3
מפזרים חצי מתערובת לימון ותימין באופן שווה על צד אחד של כל קציצה.
מרכיבים שתצטרך
4
מחממים את שמן הזית במחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה; מבשלים את העוף, צד עשב למטה, מפנה לאחר 2 דקות. כאשר העוף הוא זהב מבושל דרך (כ 4 דקות), להעביר ללוח חיתוך. תכסה את העוף, ותתחמם.
מרכיבים שתצטרך
5
מביאים 1/2 כוס מים לרתיחה בסיר קטן; מערבבים בהדרגה את הקוסקוס.
מרכיבים שתצטרך
6
הסר מחבת מחום; לכסות ולתת לעמוד 5 דקות. קצפת עם מזלג. תכסה את הקוסקוס, ותתחמם.
מרכיבים שתצטרך
7
מטגנים את הקישואים ואת הסקווש (באותו המחבת המשמשת את העוף) על חום בינוני, ערבוב לעתים קרובות, עד הזהב במכרז (כ 4 דקות). מערבבים בתערובת לימון ותימין הנותרת, מרק עוף וקוסקוס.
מרכיבים שתצטרך
8
כפית את תערובת הקוסקוס באופן שווה בין 4 צלחות; העליון כל אחד עם קציצת עוף.
מרכיבים שתצטרך
9
מקשטים עם קורנית.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קציצות עוףקציצות עוף796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוסקוס לא מבושלקוסקוס לא מבושל596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל נתרן נטול שומןמרק עוף דל נתרן נטול שומן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין טרי קצוץטימין טרי קצוץ4ריבס, קצוץ טרי או קפואטימין טרי קצוץ, לקישוטטימין טרי קצוץ, לקישוט1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סקווש קיץ צהוב( על 2 בינוני), חצוי לאורכו לחתוך לרוחב לחתיכות 1/2 אינץסקווש קיץ צהוב( על 2 בינוני), חצוי לאורכו לחתוך לרוחב לחתיכות 1/2 אינץ340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קישואים( על 2 בינוני), חצוי לאורכו לחתוך לרוחב לחתיכות 1/2 אינץקישואים( על 2 בינוני), חצוי לאורכו לחתוך לרוחב לחתיכות 1/2 אינץ