קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות1
ציון בריאות0
מגזין

קמומיל טקילה חמוץ

קמומיל טקילה חמוץ
קמומיל טקילה חמוץ נטול גלוטן,, וטבעוני משקאות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 0 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 1023 קלוריות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-90 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לך שקיות תה קמומיל, טריז סיד, סוכר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 35 דקות. נסו לבנדר - קמומיל טקילה, קוקטייל טקילה: טקילה פיקנטית אפרסק חמוץ, ו תות-טקילה בלסמית חמוצה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים מים וסוכר בסיר קטן על חום גבוה. מערבבים כדי לפזר את הסוכר ולהביא לרתיחה. מיד להסיר מהחום ולהוסיף את שקיות תה קמומיל. תלול במשך 30 דקות ולאחר מכן להסיר את התה. מגניב לטמפרטורת החדר ומקרר.
מרכיבים שתצטרך
תהתה
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
1
מניחים את המלח בצלחת קטנה, רדודה בשכבה זוגית. להרטיב את השפה של כוס קופה על ידי הפעלת טריז סיד סביב השפה. טובלים זכוכית במלח ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז
(צינור גדול)(צינור גדול)
צ'דר טרי מגוררצ'דר טרי מגורר
2
מערבבים מיץ ליים, טקילה, וסירופ פשוט קמומיל בשייקר קוקטייל. מלא בקרח. לנער עד מקורר היטב, כ -15 שניות. מסננים לתוך כוס קופה מלח rimmed לשרת.
מרכיבים שתצטרך
סם גסם ג
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט
טקילהטקילה
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
(צינור גדול)(צינור גדול)
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o