קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות25
ציון בריאות0
מגזין

קני ציפורים

קני ציפורים
אם אתה רוצה להוסיף עוד חלב חינם מתכונים לקופסת המתכונים שלך, קני ציפורים עשויים להיות מתכון שכדאי לנסות. מנה אחת מכילה 197 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 25 מנות סועדים.. 106 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זה עובד הכי טוב כמו הר ד ' אובר, והוא נעשה בסביבות 40 דקות. מתכון זה מ טעם הבית דורש ביצים של מ&מ, אפרוחים מציץ ממתקים, שבבי אפייה ומקלות בייגלה. עם כפית ציון 18%, המנה הזו די גרועה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון קאפקייקס שוקולד-הל ללא גלוטן עם קרם חמאה שוקולד, קני ציפורי סוכר מסובבים וביצי ציפורים משובצות תכשיטים, קן ציפורים חמוצית, ו קן הציפורים השלישי.

הוראות

1
בקערה גדולה הניתנת למיקרוגל, ממיסים שבבים לבנים; מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה. מניחים בצד 1/2 כוס לקישוט.
מרכיבים שתצטרך
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מוסיפים מקלות בייגלה לשבבים שנותרו; מערבבים עד לציפוי. גורפים כמות קטנה של תערובת על נייר שעווה; מעצבים לקן בעזרת שני מזלגות. חזור, ויצרו 25 קנים. טובלים את תחתית הצצה לשבבים לבנים שמורים; מניחים בקן.
מרכיבים שתצטרך
מקלות בייגלהמקלות בייגלה
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
3
הוסף ביצים לקנים, מאבטח עם שבבים לבנים. אני חוזר.
מרכיבים שתצטרך
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
(קיבלר)(קיבלר)
4
הניחו לעמוד עד להתייצבות.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. בקבוק זוהר וינטג ' דום פריניון עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 279 דולר לבקבוק.
דום פריניון בציר זוהר בקבוק
דום פריניון בציר זוהר בקבוק
הוא פתיחת זר מורכב ומואר,שילוב של פרחים לבנים, פירות הדר ואבן. ההשפעה הכוללת משופרת על ידי רעננות של אניס ונענע כתוש. הניחוחות הסופיים שמציע היין מתחילים להראות תווים חריפים, עציים וקלויים. לאחר תקופה ארוכה של רתיעה, היין סוף סוף נפתח. יש איזון מלא בין האף לחיך. אופיו הדק, המינימליסטי, הטהור, הגוון והאתלטי מתבטא כעת גם בחום. הפרי בולט וברור. החומציות האופיינית של הבציר משולבת להפליא. ההתמדה שלו היא בעיקר ארומטית, אפורה, מעושנת ומבטיחה מאוד.היין נהנה מדואליות: חום ורעננות, זיווגי בשר ויוד, מבושל וגולמי. תבלינים משפרים ומדגישים את התסיסה של 2008 וצופפים את היין. דום פפריניון אוהב חוויות שובבות: אמנות קולינרית, טקסטורות ועניינים.