קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 20 דק.
מנות16
ציון בריאות5
מגזין

קציצות בישול איטי

קציצות בישול איטי
קציצות בישול איטיות עשויות להיות רק הר ד ' אובר שאתה מחפש. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 11 גרם חלבון, 11 גרם שומן, ובסך הכל 204 קלוריות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 16. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם יש לכם פירורי לחם מתובלים, רוטב עגבניות ובזיליקום, פטרוזיליה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 8 שעות ו -20 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף לא כל כך יוצא מן הכלל של 35%. מתכונים דומים: קציצות בישול איטי, קציצות בישול איטי ומרינרה, ו קציצות הודו בבישול איטי.

הוראות

1
בקערה מערבבים את הבקר הטחון, פירורי הלחם, הפטרוזיליה, השום, הבצל והביצה. מעצבים את התערובת ל -16 קציצות.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
בשר טחוןבשר טחון
כדורי בשרכדורי בשר
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
בצלבצל
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בסיר איטי מערבבים את רוטב הפסטה, העגבניות המרוסקות ומחית העגבניות.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות מרוסקותעגבניות מרוסקות
מחית עגבניותמחית עגבניות
רוטב פסטהרוטב פסטה
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
3
מכניסים את הקציצות לתערובת הרוטב. מבשלים על נמוך במשך 6 עד 8 שעות.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
רוטברוטב

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. הלנסון לה בלאק לייבל ברוט (חצי בקבוק) עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
לנסון לה בלאק לייבל ברוט (חצי בקבוק)
לנסון לה בלאק לייבל ברוט (חצי בקבוק)
הצבע המבריק של בלאק לייבל מזכיר את גווני הקש האופייניים לפינו נואר, עם נצנוצי ענבר. הוא תוסס בחליל, עם זרם עדין של בועות מתמשכות. הניחוחות הטריים שלה משלבים את הרושם של חיוניות וריחות באביב, יחד עם רמזים של טוסט ודבש. על החיך, זרי פירות בשלים והדרים יוצרים תחושה של שפע ועם זאת קלילות.