קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות5
ציון בריאות16
מגזין

קציצות המבורגר הבשר של כריס

קציצות המבורגר הבשר של כריס
המתכון של כריס המבורגר קציצות מוכן תוך כ 40 דקות, והוא בהחלט יוצא מן הכלל חלב חינם ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. במנה עיקרית זו יש 605 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 42 גרם של שומן למנה. מתאים ל-5 מנות. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לך לחנות ותביא פלפל קאיין, עלי בזיליקום, פירורי לחם, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו קציצות המבורגר, קציצות המבורגר עם דובדבנים חמוצים, ו הפוך קציצות המבורגר קדימה (מתכונים דומים).

הוראות

1
למעט פירורי הלחם המיובשים לשים את כל החומרים לתוך קערה גדולה ומערבבים היטב יחד (הכי טוב להשתמש בידיים).לאט להוסיף פירורי לחם לערבב היטב בין תוספות עד התערובת מאבדת את זה רשלנות ולא יותר מנצנץ, אבל הוא של עקביות מאט כבר לא דבק הידיים שלך (להוסיף יותר מדי יתחיל להיצמד לידיים שלך שוב תלוי כמה שומן הוא במינס).טופס לתוך קציצות בשר.מעל חום גבוה (גריל רוק חם) על בישול b-b-q במשך 3 דקות, ואז להפוך (לא להעיף עוזב בצד זה בישול) ומבשלים במשך 3 דקות נוספות, להפוך את ההמבורגר ולחזור על ההליך בצד הזה. להעביר המבורגרים לחום עקיף (על מדף או צלחת בצד) ומבשלים במשך 5 עד 10 דקות נוספות (תלוי כמה עבה עשית את הקציצות). זה יהיה פוטי עשוי היטב.זמן הבישול יכול להשתנות בין b-b-q של וטעם אישי.שיטת בישול חלופית-לשים קציצות על מגש מרופד מסוכך ואופים בתנור 175c נאלץ תנור במשך כ -35 עד 40 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצהחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצה
בשר טחוןבשר טחון
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)חמש-spice אבקה (סינית)חמש-spice אבקה (סינית)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי בזיליקום (קצוצים דק)עלי בזיליקום (קצוצים דק)0(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור (טחון טרי)פלפל שחור (טחון טרי)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם יבשיםפירורי לחם יבשים1(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם11 קילו קישואים,צ'ילי (טחון דק מן הצנצנת)צ'ילי (טחון דק מן הצנצנת)1(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב צ'ילי חם (אנו משתמשים מזרקות)רוטב צ'ילי חם (אנו משתמשים מזרקות)1(קיבלר)(קיבלר)2שיני שום (טחון)שיני שום (טחון)1ק " גבשר טחון (טחון)בשר טחון (טחון)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי אורגנו (קצוצים דק)עלי אורגנו (קצוצים דק)2(חוֹרֶף)רוטב סאטאי (אנו משתמשים של ג'ימי)רוטב סאטאי (אנו משתמשים של ג'ימי)0(יכול להיות או להרחיק)מלח (קמצוץ)מלח (קמצוץ)11 קילו קישואים,6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1בצל אביב (פרוס דק)בצל אביב (פרוס דק)11 קילו קישואים,עלי טימין (קצוץ דק)עלי טימין (קצוץ דק)4(חוֹרֶף)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)4(חוֹרֶף)רוטב ווסטרשייר (אנחנו למעשה משתמשים lancanshire)רוטב ווסטרשייר (אנחנו למעשה משתמשים lancanshire)