קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות43
מגזין

קציצות עדשים

קציצות עדשים
Croquettes עדשים הוא חלב חינם מנה עיקרית. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 24 גרם חלבון 5 גרם של שומן, וסך הכל 441 קלוריות. לכו לחנות ותרימו מלח והרבה פלפל, קמח בלי חלב, שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב פירורי הלחם אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שטרודל תפוחים כקינוח. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מדהים של 84%. נסו קציצות עדשים, קציצות עדשים עם גרגיר הנחלים וקפיר, ו Plumcot, סלט תפוז & עדשים ... & Fave Five Friday: מנות עדשים יפות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את העדשים, המים ועלי המפרץ בסיר בינוני. מביאים לרתיחה, להנמיך לרתיחה, ומבשלים, חצי מכוסה, עד מכרז, 35 עד 45 דקות. מגניב, ואז לנקז את כל נוזל עודף ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
עדשיםעדשים
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
כאשר מוכן להשלים את הבלילה קרוקט, לשלב את העדשים עם כל חומרי הבלילה האחרים במעבד מזון. באז עד השום הוא מחית ו רסק רך, דביק במקצת נוצר.
מרכיבים שתצטרך
עדשיםעדשים
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
3
הנח לבלילה לנוח, מכוסה ומקורר, לפחות 4 שעות, או עד 2 ימים.
1
מערבבים את פירורי הלחם ופירורי קורנפלקס בקערה. בקערה שנייה, לעשות קמח מתובל על ידי שילוב של קמח, שמרים תזונתיים, פפריקה, מרווה, מלח ופלפל שחור, טימין, ושמן זית וזורקים יחד היטב. בקערה שלישית, לנצח את הביצה, אם משתמשים, עם כף מים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמרים תזונתייםשמרים תזונתיים
פירורי פתיתי תירספירורי פתיתי תירס
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
פירורי לחםפירורי לחם
שמן זיתשמן זית
פפריקהפפריקה
טימיןטימין
מיםמים
מרווהמרווה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מניחים את קערת תערובת קרוקט ליד כל זה, יחד עם גיליון אפייה nonstick או אחד שרוסס עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
3
באמצעות 2 כפות גדולות, טופס סגלגל שומן שטוח מעט 3 עד 4 אינץ 'ארוך ו 1/2 אינץ' עבה. זרוק אותו לקמח המנוסה.
מרכיבים שתצטרך
קמח מתובלקמח מתובל
4
מפזרים את החלק העליון של האליפסה של הבלילה עם יותר קמח ולהרים אותו מהקמח עם האצבעות. לטבול את אליפסה הבלילה לתוך הביצה, אשר יצפה אותו, אם כי זה יתנגד כתמים. זרוק את הכדור מצופה ביצה לתוך הפירורים, ו, עם האצבעות שלך, לגלגל אותו מסביב. כאשר מצופה בז ' קט השני הזה של פירורים, מניחים על תבנית האפייה. חזור עם שאר הבלילה.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
גלולגלול
2 כוסות תערובת מלית מתובלת עשבי תיבול, מרוסקת2 כוסות תערובת מלית מתובלת עשבי תיבול, מרוסקת
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
לרסס את קציצות crumbed מאוד בקלילות עם שמן זית (אם יש לך כמה בבקבוק ספריי) או תרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
שמן זיתשמן זית
6
אופים במשך 15 עד 20 דקות, להפוך בעדינות רבה באמצעות מרית דקת להב, ואופים עוד 10 עד 12 דקות. ציפוי פירור צריך להיות טחינה יפה; אם זה לא, להפעיל את croquettes מתחת broiler במשך כמה רגעים.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
מריתמרית
7
מגישים חם, בהקדם האפשרי, עם רוטב כגון רוטב פטריות-מיסו-חרדל. שאריות ניתן להגיש לחמניות, עם כל התוספות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
חרדלחרדל
רוטברוטב
רוטברוטב
גלולגלול
מיסומיסו
1
* שמרים תזונתיים הוא שמרים מלוחים מוזנים עשירים בויטמינים וחלבון B-complex. זה זמין באופן נרחב בתפזורת בחנויות מזון טבעי.
מרכיבים שתצטרך
שמרים תזונתייםשמרים תזונתיים
מולסהמולסה
שמריםשמרים
2
Reprinted with permission from Passionate Vegetary by Crescent Dragonwagon ©2002workman Publishing Company, Inc.

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם משובחים ופריכים.פירורי לחם משובחים ופריכים.2(חוֹרֶף)עמילן תירסעמילן תירס11 קילו קישואים,מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)1(יכול להיות או להרחיק)עלה מיובש מרווה, מתפוררעלה מיובש מרווה, מתפורר1(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש1גדולביצה (אופציונלי)ביצה (אופציונלי)3ציפורןשום, קלופים ורבעיםשום, קלופים ורבעים0(יכול להיות או להרחיק)טבסקו או רוטב חריף דומהטבסקו או רוטב חריף דומה2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעדשיםעדשים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכתוש Nutri-תבואה או אחר ללא סוכר-הוסיף תירס או פתיתי חיטהכתוש Nutri-תבואה או אחר ללא סוכר-הוסיף תירס או פתיתי חיטה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמרים תזונתיים (ראה עצה, להלן)שמרים תזונתיים (ראה עצה, להלן)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל לא מבושלתשיבולת שועל לא מבושלת2(יכול להיות או להרחיק)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח והרבה פלפל שחור טחון טרימלח והרבה פלפל שחור טחון טרי4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרי לפי הטעםמלח ופלפל שחור טחון טרי לפי הטעם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה בלתי מרוסקקמח לכל מטרה בלתי מרוסק8876 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים, רצוי באביב או מסונןמים, רצוי באביב או מסונן