קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות22
מגזין

קרסנט סיטי גומבו

קרסנט סיטי גומבו
Crescent City Gumbo עשוי להיות רק קריאולית מתכון שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 370 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 13 גרם של שומן למנה. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 8 מנות. אם יש לך פלפל טחון, פלפל, אורז, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב האורז מבושל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ארוחת בוקר פודינג אורז כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכונים דומים: נערה עירונית "בראון סיטי ג' מבליה, תבשיל גמביה-לאה" (גמביה + ג'מבליה) , ו מרק גמביה ירוק (gumbo z ' herbes).

הוראות

1
מחממים תנור הולנדי גדול מעל חום בינוני גבוה. מחבת עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
2
להוסיף 1 כפית שמן, עוף, נקניק; לטגן במשך 3 דקות או עד השחמה.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר מהמחבת (השאר טפטוף במחבת).
4
מוסיפים בצל, פלפל וסלרי למחבת; מטגנים 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים שום, טימין ופלפל אדום; מטגנים 4 דקות או עד הבצל רך ושום הוא ריחני.
מרכיבים שתצטרך
6
הסר מהמחבת.
7
להוסיף שמן שנותר למחבת.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים קמח למחבת, מערבבים כל הזמן עם מקצף. מבשלים 10 דקות או עד roux הוא חום בהיר, ערבוב כל הזמן עם מקצף. בהדרגה להוסיף מרק, ערבוב כל הזמן עם מקצף.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים עוף ונקניק, תערובת בצל, עגבניות, במיה ועלי דפנה; מביאים לרתיחה. מכסים, מפחיתים חום, ומבשלים 45 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
10
מערבבים פטרוזיליה ושרימפס; לבשל 5 דקות או עד שרימפס נעשים. השליכו את עלי המפרץ.
מרכיבים שתצטרך
11
מגישים מעל אורז.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אין עגבניות חתוכות לקוביות במלח, לא מצוחצחותאין עגבניות חתוכות לקוביות במלח, לא מצוחצחות3(חוֹרֶף)שמן קנולה, מחולקשמן קנולה, מחולק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ6316 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז מבושל ארוך גרגיר חםאורז מבושל ארוך גרגיר חם1בצל צהוב בינוני, קצוץמרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים11 קילו קישואים,טימין טרי קצוץטימין טרי קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום טרי טחוןשום טרי טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1 אינץ') פרוסות במיה טרי(1 אינץ') פרוסות במיה טרי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ירכיים עוף ללא עור, ללא עצמות, לחתוך לחתיכות בגודל ביסירכיים עוף ללא עור, ללא עצמות, לחתוך לחתיכות בגודל ביס454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק מעושן דל שומן (כגון בחירה בריאה) או kielbasa טורקיה, לחתוך 1/2-inch-סיבובים עביםנקניק מעושן דל שומן (כגון בחירה בריאה) או kielbasa טורקיה, לחתוך 1/2-inch-סיבובים עבים