קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות5
ציון בריאות2
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

רוטב הודו מיוחד

רוטב הודו מיוחד
רוטב הודו מיוחד יכול להיות בדיוק הרוטב שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 10 גרם חלבון 3 גרם של שומן, וסך הכל 119 קלוריות. מתאים ל-5 מנות. אם יש לך טפטוף טורקיה, מלאי טורקיה, מלח ופלפל טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. . מתכון לאוהדים של מזון דרומי. עם כפית ציון של 32% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: כריכי הודו מיוחדים, הודו צלוי מיוחד, ו חזה הודו מיוחד.

הוראות

1
יוצקים את טורקיה טפטוף לתוך סיר, בהדרגה לטאטא בקמח. מביאים את התערובת לרתיחה על אש נמוכה ומבשלים עד לתערובת צבע חום זהוב, ערבוב מדי פעם, על 5 דקות. בהדרגה לטאטא במניה טורקיה עד הרוטב הוא חלק; לערבב קצת מים אם תרצה בכך. מתבלים לפי הטעם עם מלח, פלפל שחור ומלח סלרי, ואז מבשלים עוד 15 דקות כדי לעבות את הרוטב ולמזג את הטעמים.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
מלאי טורקיהמלאי טורקיה
מלח סלרימלח סלרי
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
חמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננתחמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננת
6 שיני שום גדולות פרוסות דקות6 שיני שום גדולות פרוסות דקות
1 עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')1 עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Forge Cellars מסווג ריזלינג עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
Forge Cellars Classque Riesling
Forge Cellars Classque Riesling
# 31 Wine Spectator Top 100 of 2017 forge Cellars' most important wine שואפת לחשוף את הטבע האמיתי של הבציר ולחקור את הטרואר של מזרח SenecaLake. תסיסה מתרחשת עם שמרים ילידים barriques צרפתי ניטראלי (65%) ואת הנותרים נירוסטה. עם רמה זו של בשלות, התסיסה המשיכה עד סוף האביב כדי לסיים יבש העצם.חבושים, לימון, שומר ו slatemingle עם מרציפן ושוקולד לבן, נתמך על ידי חומציות מדויקת.