קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות0
מגזין

רום מתובל מס ' 5

רום מתובל מס ' 5
רום מתובל מס ' 5 הוא ללא גלוטן, ו משקאות. מנה זו מכילה כ 0 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 585 קלוריות. מתאים ל-3 מנות. אם יש לך allspice פירות יער, בעל גוף בינוני רום, שעועית וניל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו גלידת אננס טבעת רום # SummerDessertWeek, מאפינס זנגביל עם Streusel מתובל ורוטב קשה מתובל, ו עוגת צ'אי מתובלת ללא גלוטן עם זיגוג צ' אי מתובל (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב בקבוק 1 (750milliliters) בינוני bodiedaged רום (כגון אל דוראדו 5 שנה, הר
מרכיבים שתצטרך
רוםרום
2
שחור Eclipse הומו,אחוזת orAppleton V/X), 3 allspice פירות יער, 3 שיני, 1 הל, 1 קטע של תרמיל staranise, 1/2 cinnamonstick, ו 1/8 כפיות אגוז מוסקט freshlyground alidded 1-ליטר. Twista 4x1 " רצועה של orangepeel (לא pith לבן) justabove תערובת torelease כמה שמנים שלה;להוסיף לקלף לצנצנת. Split1/2 וניל שעועית לאורך;לגרד seedsinto jar ולהוסיף שעועית.לכסות צנצנת בחוזקה; shaketo לשלב.
מרכיבים שתצטרך
גרגרי Allspiceגרגרי Allspice
שעועית ונילשעועית וניל
ציפורןציפורן
מוסקטמוסקט
3
תן לשבת במקום חשוך במשך 2 ימים, רועד פעם אחת אחרי היום הראשון. זן mixturethrough cheeseclothor רשת עדינה מסננת לבקבוק נקי;להשליך תבלינים. יישאר ללא ספק אם יחגר במאור פנים ויאחסן במקום חשוך ויבש.
מרכיבים שתצטרך
תבליניםתבלינים