קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות64
ציון בריאות1
מגזין

ריבועי עשב ירוק

ריבועי עשב ירוק
ריבועי עשב ירוק הוא מוצרי חלב חינם וצמחוני ומספק כ 64 מנות. מנה אחת מכילה 10 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לך קאיין, ביצים, בצל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא ציון spoonacular גדול כל כך של 14%. נסו ריבועי קיש עוף עשבי תיבול, מטבל עשב ירוק, ו רוטב עשבי תיבול ירוק (מתכונים דומים).

הוראות

1
בבלנדר או מעבד מזון, לערבב שקדים עד הקרקע דק מאוד.
מרכיבים שתצטרך
שקדיםשקדים
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר
2
להוסיף chard שוויצרי, בצל, כרישה, סורל, מנטה, פטרוזיליה, כוסברה, שמיר, טרגון, ביצים, קמח, מלח, קאיין. להסתחרר עד מטוהר בצורה חלקה.
מרכיבים שתצטרך
Chard שוויצריChard שוויצרי
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
טרגוןטרגון
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
פטרוזיליהפטרוזיליה
סורל.סורל.
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
כרישהכרישה
בצלבצל
שמירשמיר
ביצהביצה
מנטהמנטה
מלחמלח
3
יוצקים למחבת מרובעת משומנת 8 או 9 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
אופים בתנור 300 עד המרכז בקושי מתנועע כאשר בעדינות מזועזע, כ -30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מגניב לחתוך לריבועים 3/4 עד 1 אינץ'. הרם החוצה עם מרית רחבה.
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)קאייןקאיין4largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמיר טרי קצוץ או 1 כפית עשב שמיר מיובששמיר טרי קצוץ או 1 כפית עשב שמיר מיובש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוצים גס עלי נענע טרייםקצוצים גס עלי נענע טריים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קצוץ טרי טרגון עלים או 1 כפית מיובשים טרגוןקצוץ טרי טרגון עלים או 1 כפית מיובשים טרגון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרישה קצוצה גס (חלק לבן בלבד)כרישה קצוצה גס (חלק לבן בלבד)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ גסבצל קצוץ גס2(חוֹרֶף)פטרוזיליה קצוצהפטרוזיליה קצוצה1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)3(חוֹרֶף)שקדים חתוכיםשקדים חתוכים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסורל טרי קצוץ גס (או יותר chard שוויצרי)סורל טרי קצוץ גס (או יותר chard שוויצרי)3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוצים גסים שוויצרי עליםקצוצים גסים שוויצרי עלים