קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

ריזוטו סרטנים דלי שומן

ריזוטו סרטנים דלי שומן
המתכון ריזוטו סרטנים דלי שומן מוכן תוך כ 45 דקות, וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן ו pescatarian ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 1 מנות. מנה אחת מכילה 2067 קלוריות, 120 גרם חלבון ו 28 גרם שומן. אם יש לכם סרטנים, שיני שום, גבינת פרמזן, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב האפונה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח תות קלי קלות כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. נסו כדורי אנרגית קינמון דלי שומן, בייגל פחמימות נמוך-בצק ראש שמן קמח קוקוס, ו ריזוטו לובסטר ופראון (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. הפינו האורגני Ziobaffan עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו