קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות18
ציון בריאות2
מגזין

ריח בצל מתוק דילי

ריח בצל מתוק דילי
Dilly Sweet Onion Relish עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת מתכוני ההזדקנות שלך. תמורת 41 סנט למנה, מתכון זה מכסה 2% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד מהמנה הזו מכיל בערך 1 גרם חלבון, 3 גרם שומן ובסך הכל 66 קלוריות. המתכון הזה משרת 18. גשו לסופר וקנו מרק עוף, בצל, פלפל ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית ללא גלוטן, ללא חלב, פליאולית ולקטו אובו. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 23%. הציון הזה גרוע למדי. ריח בצל מתוק, ריח בצל מתוק ומתובל ותבליט בצל אדום מתוק דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
במחבת גדולה מטגנים את הבצל בשמן עד לריכוך.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים מרק וחומץ. להביא לרתיחה; מבשלים עד שהנוזל מצטמצם בחצי.
מרכיבים שתצטרך
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
3
מסירים מהאש; מערבבים פנימה את שאר החומרים.
4
מגישים בטמפרטורת החדר. מקררים שאריות.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Iron Horse Wedding Cuvee. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-39 דולר.
קיווי לחתונה של סוס ברזל
קיווי לחתונה של סוס ברזל
זוהי הבועה הרומנטית ביותר של איירון סוס. אנו מתארים אותו כמסוכן, קל להפליא לשתייה, פרי קדימה, יבש ואלגנטי, עם בועות זעירות וסיומת ארוכה להפליא.