קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 40 דק.
מנות5
ציון בריאות38
מגזין

רילטס חזיר

רילטס חזיר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מתאבנים hor, אז תנו הזדמנות ל Rillettes חזיר. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, ויש בו בסה"כ : 2085 קלוריות, 52 גרם חלבון ו 205 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאים ל-5 מנות. אם יש לך קינמון, מלח כשר, זרעי כוסברה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו -40 דקות. נסו בשר חזיר rillettes, חמישה ספייס חזיר Rillettes, ו לבשל את הספר: Rillettes כתף חזיר (מתכונים דומים).

הוראות

1
במטחנת תבלינים, לשלב את allspice, פלפל וכוסברה לטחון לאבקה; מערבבים בקינמון ו 1/4 כוס מלח. בקערה גדולה, לזרוק את החזיר עם תערובת התבלינים עד מצופה היטב.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיף את הקורנית ושום ללוש את השום לתוך הבשר. מכסים ומקררים בין לילה.
מרכיבים שתצטרך
3
תביא את החזיר לטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את שומן החזיר המומס לבישול איטי עם חזיר ותבלינים. מכסים חלקית ומבשלים על אש נמוכה עד הבשר הוא רך מאוד, 4 שעות, או עד 6 שעות.
מרכיבים שתצטרך
5
בואו להתקרר מעט, ולאחר מכן, באמצעות כפית מחוררת, להעביר את החזיר ושום לקערה גדולה; להשליך את הקורנית. מחית את השום וגורס את החזיר, משליך כל סחוס. מערבבים בכוס 1 של השומן ועונה עם מלח. לארוז את הבשר לתוך קערה קרמיקה או קרוקטים בודדים.
מרכיבים שתצטרך
6
מחממים את השומן ומצקת שכבה עבה 1/2 אינץ ' על גבי החזיר. מכסים ומקררים בין לילה. זרוק את השומן שנותר או לשמור אותו לשימוש אחר.
מרכיבים שתצטרך
7
מגישים את הרילטים עם טוסטים ומשמשים כבושים.
מרכיבים שתצטרך
RillettesRillettes