קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות26
מגזין

רמי-משמש בשר חזיר צלוי טנדרלוין

רמי-משמש בשר חזיר צלוי טנדרלוין
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ללא חלב? פילה חזיר בגריל רמי-משמש יכול להיות מתכון נהדר לנסות. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 454 קלוריות, 47 גר' של חלבון, ו 15 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. 3 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו כמה כוסות רום, שמן זית, פילה חזיר, ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב הרום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,כדורי רום כקינוח. מתכונים דומים: בשר חזיר צלוי משמש-חרדל, בשר חזיר צלוי טנדרלוין וסלט משמש, ו Hellfire Jerk Chicken With Rummy Grilled Peenle.

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר Tenderloin ניתן לזווג עם Malbec, פינו נואר, ו Sangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. רג ' ינאטו מלבק רוזה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Reginato Malbec Rose
Reginato Malbec Rose
Malbec נראה גיבור סביר עבור ענבים יין מבעבע, אבל כאשר אתה רוצה rosé שלך להראות קצת צבע ואופי אמיתי, אז Malbec של האיש שלך. פריך ויבש עם תות שדה מקסים, טעמים וריחות ריבס. רק רמז של מבנה טאנין, תבלין פרחוני, וסיבובי סיום אלגנטיים מדהימים מהפה. הוא מדבר על הענבים המלבק העשירים, אך לעולם אינו מאבד את אופיו הקל והמרענן. זה ייתן לך סיבה טובה לשתות יין מבעבע עם המנה העיקרית שלך!