קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות15
מגזין

רצועות עוף שומשום אפויות

רצועות עוף שומשום אפויות
רצועות עוף שומשום אפויות עשויות להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים למנה העיקרית שלך. מתכון זה משמש 6. מנה אחת מכילה 283 קלוריות, 21 גרם חלבון, ו 20 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ידידותי לפודמפ וקטוגני דיאטה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. גשו לסופר וקנו קרקרים חטיף שומשום, רוטב סויה, חזה עוף, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 54%. ציון זה הוא מוצק. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם רצועות עוף שומשום אפויות, רצועות עוף שומשום אפויות בתנור, ו רצועות עוף שומשום.

הוראות

1
בקערה רדודה שלבו את החמאה ורוטב הסויה. בקערה רדודה אחרת, שלבו את פירורי הקרקר, הג ' ינג ' ר והמלח. טובלים רצועות עוף בתערובת חמאה, ואז מגלגלים בפירורים עד שהם מצופים מכל הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
בצל מתוק מגורר (או דק, קצוץ דק)בצל מתוק מגורר (או דק, קצוץ דק)
תוספת מוקצפת ואגוזי פקאן קצוציםתוספת מוקצפת ואגוזי פקאן קצוצים
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
(צינור גדול)(צינור גדול)
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מניחים בשכבה אחת על תבנית עם נייר אפייה משומן.
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
3
אופים בחום של 450 מעלות צלזיוס למשך 10 דקות או עד שהמיצים מתבהרים.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

יין מומלץ: 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, משקה אלכוהולי, מרכיב, פינו נואר, יין אדום יבש, שרדונה, קטגוריית מוצרי מזון, סוביניון בלאן, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), יין לבן יבש, אבקת זרעי אהבה, ריזלינג, יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט

מכרזי עוף בתפריט? נסה להתאים עם יין לבן, משקה אלכוהולי ומרכיב. בשר לבן משולב בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להתגבר על הטעם של הבשר, כך שרדונה וסוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף שהוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להגיש עם אדום כמו פינו נואר. פורטל פינול בלנקו עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
פינול פורטל בלאנקו
פינול פורטל בלאנקו
צהוב בהיר בהיר. לימון מאייר ותפוח ירוק על האף הנוקב, מצטרפים רמזים למינרלים גיריים וג ' ינג ' ר המגיחים עם אוויר. עסיסי וממוקד בחיך, מציע טעמי פרדס ופרי הדר תוססים שנפתחים והופכים חריפים יותר בחצי האחורי. מסיים על תו מינרלי מאובק, מראה התמדה טובה מאוד והצעה מתמשכת של יערה. יש כאן משהו כמו שאבלי. פורטל בלנקו משתלב היטב עם הייק צלוי במחבת עם שקדים, סלמון קלוי קרש או דג חרב בגריל עם עשבי תיבול. ליין זה יש גם את המלית והחומציות להחמיא לגבינות "מסריחות" אינטנסיביות להפליא כמו ואלדה ספלן וסרינה, כמו גם מונטה אנברו טעים וארומטי, קווסו אזול אסטוריאנו ומורבייה עם אפר צמחי.