קושימומחה
מוכן ב50 דק.
מנות16
ציון בריאות3
מגזין

שיבולת שועל אפויה עם חמוציות מיובשות ומשמש

שיבולת שועל אפויה עם חמוציות מיובשות ומשמש
שיבולת שועל אפויה עם חמוציות מיובשות ומשמשים עשויה להיות רק ארוחת הבוקר שאתם מחפשים. מתאים ל-16 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 248 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 13 גרם של שומן למנה. זה יהיה להיט בחג המולד שלך. גשו לסופר וקנו צימוקים, שיבולת שועל לחתוך פלדה, חלב, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מתכון זה ממטבח מזין יש 1 אוהדים. הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. נסו שיבולת שועל אפויה עם חמוציות מיובשות, לחם סולת-מילוי תפוחים עם חמוציות מיובשות ומשמשים, ו בשר חזיר בריח רוזמרין ממולא בשום צלוי, משמשים מיובשים וחמוציות ורוטב מחבת יין פורט (מתכונים דומים).

הוראות

1
יוצקים את שיבולת השועל לחתוך פלדה ואגוזים לתוך מיכל קרמיקה או קערת ערבוב.
מרכיבים שתצטרך
2
הוסף מספיק מים מסוננים כדי להטביע לחלוטין את שיבולת השועל והאגוזים שלך.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים קורטוב של מלח ושתי כפות של יוגורט טרי, מי גבינה, קפיר או חלב חמאה.אפשר את שיבולת השועל והאגוזים להשרות, מכוסה, לילה במקום חם במטבח שלך-כשמונה עד שתים עשרה שעות.לאחר תערובת של שיבולת שועל ואגוזים ספוגה לילה, לזרוק אותם לתוך מסננת לנקז ולמקם את התערובת בחזרה לתוך מיכל קרמיקה או קערת ערבוב.מחממים את התנור ל 375 מעלות פרנהייט ושומנים מחבת אפייה מלבנית 13 x 9 אינץ ' עם שמן קוקוס או עוד שומן בריא על פי בחירתך.בינתיים להכות יחד ביצים, חלב, סירופ מייפל (אם אתה משתמש בו), עד משולב היטב וקציפתי.
מרכיבים שתצטרך
4
יוצקים את התערובת של ביצים, חלב וסירופ מייפל על שיבולת שועל ספוג ואגוזים, ערבוב היטב לשלב לתערובת דמוית דייסה.בעדינות לקפל פירות יבשים, קינמון ושמן קוקוס לתערובת דמוית דייסה.
מרכיבים שתצטרך
5
יוצקים את התערובת לתוך תבנית אפייה משומנת להחליק אותו עם מרית גומי כדי להבטיח אפילו אפייה ומראה טוב.
6
אופים בתנור שחומם מראש ל 375 מעלות פרנהייט במשך ארבעים עד ארבעים וחמש דקות או עד שיבולת השועל משיגה צבע חום זהוב נעים על גבי, סכין מוכנס לתוך המרכז שלה יוצא נקי וחופשי מנוזל והניחוח של שיבולת שועל אפויה, פירות יבשים וקינמון בשמים המטבח שלך.אם אתה יכול לשאת את ההמתנה, לאפשר שיבולת השועל האפויה להתקרר במשך חמש עד עשר דקות לפני חיתוך לריבועים והגשה.
מרכיבים שתצטרך