קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות18
מגזין

שעועית קנליני ונזיד שרימפס

שעועית קנליני ונזיד שרימפס
זה מושלם עבור סתיו. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו תבשיל שעועית קנליני, נזיד שעועית שעורה וקנליני, ו אסקרול ונזיד שעועית קנליני (מתכונים דומים).

הוראות

1
מקלפים ושרימפס, שומרים קונכיות. כריכה וצינה שרימפס.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
שרימפסשרימפס
2
חום 1 כפית שמן בסיר בינוני על חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
הוסף פגזי שרימפס שמורים למחבת; לטגן 3 דקות או עד פגזים להפוך ורוד. מערבבים יין; מביאים לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים 5 דקות או עד הנוזל כמעט מתאדה. מערבבים 2 כוסות מים, מיץ צדפות, עלה דפנה; מבשלים 12 דקות או עד הנוזל מצטמצם בחצי. שים בצד את מלאי החסילונים.
מרכיבים שתצטרך
מלאי שרימפסמלאי שרימפס
מיץ צדפותמיץ צדפות
עלי דפנהעלי דפנה
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
שרימפסשרימפס
מיםמים
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
חום שנותר 1 כף שמן בתנור הולנדי גדול על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
5
מוסיפים בצל למחבת; מבשלים 8 דקות או עד השחמה קלה, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מוסיפים רסק עגבניות ושום; מבשלים 2 דקות, ערבוב לעתים קרובות. מערבבים טימין, מלח, פלפל ועגבניות; מביאים לרתיחה. מסננים מלאי שרימפס דרך מסננת על תנור הולנדי; להשליך מוצקים.
מרכיבים שתצטרך
מלאי שרימפסמלאי שרימפס
רסק עגבניותרסק עגבניות
עגבנייהעגבנייה
שוםשום
פלפלפלפל
טימיןטימין
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
מסננתמסננת
7
מוסיפים שעועית למחבת; מביאים לרתיחה. כיסוי, להפחית את החום, ומבשלים 10 דקות; להסיר מהחום. מערבבים שרימפס; לכסות ולתת לעמוד 5 דקות או עד שרימפס נעשים. מוסיפים פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
שרימפסשרימפס
שעועיתשעועית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות, לא מצורפותעגבניות חתוכות לקוביות, לא מצורפות9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית קנליני מבושלתשעועית קנליני מבושלת227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבותשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבות0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום מרוסקפלפל אדום מרוסק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין טרי קצוץטימין טרי קצוץ6שיני שום, טחוןשיני שום, טחון4(יכול להיות או להרחיק)שמן זית, מחולקשמן זית, מחולק7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס גדול unpeeledשרימפס גדול unpeeled1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב