קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

שפמנון Cajun אפוי

שפמנון Cajun אפוי
שפמנון קייג'ון אפוי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 441 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 17 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. לך לחנות ותביא פלפל, תבלין, פילה של שפמנון, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב קמח התירס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קמח תירס כקינוח. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הקראולית הזו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: שפמנון קייג'ון אפוי, שפמנון קייג'ון אפוי, ו שפמנון Cajun אפוי.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לשפמנון. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות פינוט גרי סקייפול. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.