קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

שרימפס טקילה

שרימפס טקילה
חסילוני טקילה הם אולי המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, במנה זו יש: 196 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 5g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-52 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לך חמאה, שום, טקילה, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב הטקילה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,טקילה-עוגיות ליים סוכר כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. עם כפית ציון של 42% המנה הזאת די טובה. נסו שרימפס טקילה, שרימפס טקילה, ו שרימפס טקילה (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים חמאה במחבת גדולה על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מטגנים שום עד חום בהיר.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
3
מניחים שרימפס במחבת, ומבשלים 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
יוצקים טקילה, ומתבלים בכוסברה, מלח ופלפל. מבשלים עוד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
טקילהטקילה
פלפלפלפל
מלחמלח

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Menage A Trois Limelight Pinot Grigio עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Ménage à Trois Limelight מאיר זרקור על טעמי הדר מרעננים בדרך המסנוורת ביותר. Limelight הוא כוכב חדש עם ניחוחות תפוז סקסי להוביל לליים מפתח zesty וטעמים תפוח סבתא סמית מעורר תיאבון שגורמים לך לכווץ. מגע של מתיקות יערה ומינרליות לאזן את הערות הדר מבוטא לפני הווילונות טיפה עם גימור פריך מרענן.