קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות12
ציון בריאות5
מגזין

שרימפס כבושים

שרימפס כבושים
שרימפס כבוש עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 264 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 12 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, אם יש לכם פלפל, רוטב חריף, תיבול המפרץ הישן, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. וזה לא כזה אדיר. נסו למחרת שרימפס כבושים, שרימפס כבושים, ו שרימפס כבושים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מוסיפים את התיבול המפרץ הישן לסיר גדול של מים, מכסים ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
תיבול המפרץ הישןתיבול המפרץ הישן
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים את השרימפס ומבשלים, ערבוב, עד שהם פשוט מתחילים להתכרבל, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
3
מסננים וממרחים על תבנית אפייה גדולה. מגניב לטמפרטורת החדר. במיכל שאינו מגיב גדול עם מכסה, לשלב חומץ, חרדל,רוטב עגבניות, שמן, רוטב חם, רוטב ווסטרשייר, מלח ופלפל. מערבבים לשלב. לאחר מכן להוסיף את צלפים, פלפל, בצל, ואת שרימפס שמורות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
פלפלפלפל
פלפלפלפל
רוטב חריףרוטב חריף
חרדלחרדל
חומץחומץ
צלפיםצלפים
שרימפסשרימפס
מורחיםמורחים
בצלבצל
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
בואו להשרות לפחות 2 ימים, ולאחר מכן לשרת עם פרוסות של לחם כפרי טוב.
מרכיבים שתצטרך
לחם איטלקילחם איטלקי

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. פינוט גרי של סקייפול עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.