קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

שרימפס ליים עם אספרגוס

שרימפס ליים עם אספרגוס
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא גלוטן, ללא חלב, ופסקאטרי מתכונים לרפרטואר שלך, שרימפס ליים עם אספרגוס עשוי להיות מתכון שאתה צריך לנסות. מתכון זה מכין 4 מנות עם 210 קלוריות, 22 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. אם יש לכם רוטב סויה, מים, קליפת ליים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 66%, המנה הזו די טובה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון אספרגוס ליים כוסברה ואורז עם שרימפס סיפאק, סלט שרימפס בגריל ליים צ'יפוטלה ברוטב ליים כוסברה, ו סלט שרימפס בגריל ליים צ'יפוטלה ברוטב ליים כוסברה.

הוראות

1
מניחים את האספרגוס, השום והמים בקווט 1-1/2. צלחת בטוחה במיקרוגל. מכסים ומיקרוגל גבוה למשך 3-4 דקות או עד שהאספרגוס רך פריך.
מרכיבים שתצטרך
אספרגוסאספרגוס
שוםשום
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
2
מוציאים בעזרת כף מחוררת; שמור על חום
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
3
מוסיפים שרימפס, פלפל אדום וג ' לפנו למנה. מכסים ומבשלים גבוה במשך 3 דקות או עד שהשרימפס הופך לורוד.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
שרימפסשרימפס
4
מוציאים בעזרת כף מחוררת; שמור על חום.
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
5
בקערה קטנה מקציפים את עמילן התירס, רוטב הסויה, מיץ הליים וקליפת הליים עד לקבלת תערובת אחידה; מערבבים למיצי הבישול. מיקרוגל, חשף, על גבוה עבור 1 דקה או עד רוטב מעובה ותוסס.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
מיץ לייםמיץ ליים
קליפת לייםקליפת ליים
רוטב סויהרוטב סויה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
מקציףמקציף
קערהקערה
6
מערבבים פנימה תערובות שרימפס ואספרגוס. מבשלים, ללא כיסוי, גבוה למשך 30-60 שניות או עד לחימום.
מרכיבים שתצטרך
אספרגוסאספרגוס
שרימפסשרימפס
7
מגישים עם אורז.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

שרימפס בתפריט? נסה להתאים עם סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריגיו. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס המוכנים במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. האספסוף סוביניון בלאן עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
ראבל סוביניון בלאן
ראבל סוביניון בלאן
תווים תוססים של אשכוליות, ליים, מלון ועשב לימון נובעים מהכוס. טעמים בהירים ועסיסיים של קלמנטינה, דומדמניות וקיווי, כולם חוטים יחד ורוקדים על פני החיך. מגע דשא עם מינרליות רבה. החומציות הטבעית הפריכה והנקיה משמשת כעמוד השדרה ומעניקה ליין חיוניות עליזה. טעים וטעים.