קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

שרימפס לימון במרינדה ארטישוק

שרימפס לימון במרינדה ארטישוק
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל שרימפס לימון במרינדה ארטישוקים. מנה אחת מכילה 561 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 38 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, גשו לסופר וקנו רוטב חם, בצל, חומץ, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הלימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. מתכונים דומים: שרימפס-ארטישוק במרינדה, שרימפס במרינדה לימון שום, ו שרימפס מתובל ברוטב לימון.

הוראות

1
תביא 2 qt. מים לרתיחה בתנור הולנדי; מוסיפים שרימפס, ומבשלים 3 עד 5 דקות או רק עד שרימפס להפוך ורוד.
מרכיבים שתצטרך
2
מסננים ושוטפים במים קרים. לקלף שרימפס, משאיר זנבות על; devein, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
3
חותכים לבבות ארטישוק לשניים.
מרכיבים שתצטרך
4
לטאטא יחד חומץ הבא 6 מרכיבים בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
5
יוצקים תערובת לתוך שקית מקפיא פלסטיק zip העליון גדול; להוסיף שרימפס, לבבות ארטישוק, בצל, ולימון, הופך מעיל. חותם וצינה 4 שעות, מפנה מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
6
תערובת ניקוז, השלכת המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
7
מקום בקערות הגשה.
8
מקשטים, אם תרצה.
9
שרימפס לימון במרינדה עם זיתים: להכין מתכון לפי ההוראות, החלפת 1 (5 3/4-עוז.) jar pimiento-ממולא זיתים ספרדית, סחוט, עבור 1 (14-עוז.) יכול לבבות ארטישוק. להשמיט קישוט.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא זינד-Humbrecht Calcaire פינו גריס. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 46 דולר.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.