קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות14
מגזין

תבשיל הצ'ילי הירוק של מליסה

תבשיל הצ'ילי הירוק של מליסה
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו את תבשיל הצ'ילי הירוק של מליסה. מנה אחת מכילה 383 קלוריות, 18 גרם חלבון, ו 18 גרם שומן. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, וכל 30 דיאטה. אם יש לכם עגבניות משומרות, מים, תפוחי אדמה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותם. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 30 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון די טוב של 70%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם תבשיל צ'ילה ירוק, תבשיל צ'ילה ירוק, ו תבשיל צ'ילה ירוק.

הוראות

1
מחממים שמן בסיר גדול על אש בינונית-גבוהה. מפוררים בקר לסיר ומבשלים תוך ערבוב תדיר עד להשחמה טובה.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מסננים עודפי שומן, וחוזרים לתנור.
ציוד שתשתמש בו
כירייםכיריים
3
מוסיפים לסיר עם הבקר תפוחי אדמה, עגבניות מבושלות, צ ' ילי ירוק, בצל ומים ומערבבים לאיחוד. מביאים לרתיחה, מנמיכים את האש, ומבשלים 1 שעה למזג טעמים. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל, ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עגבניות מבושלותעגבניות מבושלות
פלפל צ ' ילי ירוקפלפל צ ' ילי ירוק
תפוח אדמהתפוח אדמה
בצלבצל
מיםמים
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
סירסיר

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, שיראז וגרנאש. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא יוב וקמפ רזרבה דה לה פמיליה 40 שנה לקובי קאווה. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
יוב וקמפ רזרבה דה לה פמיליה יום השנה ה-40 קובי קאווה
יוב וקמפ רזרבה דה לה פמיליה יום השנה ה-40 קובי קאווה
בצבע זהב חיוור, לקאווה זו יש ניחוחות של אפרסקים לבנים בשלים, בגט קלוי עם רמזים של הדרים לימון ומשמשים. החיך עשיר ורחב עם טעמים של תפוח ירוק, תה ירוק יסמין ושקדים קלויים. זה ברוט טבע קאווה הוא מאוד תכליתי כי אין מינון הוסיף, כך את חומציות ובועות לנקות שלך חיך לאחר כל ביס. מנות מומלצות: שרימפס שום, בס ים במרינדה מיסו, טונה משובצת שומשום, טיקה מסאלה עוף וג ' מון איבריקו.