קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות17
מגזין

תבשיל טאקו בשר ושעועית

תבשיל טאקו בשר ושעועית
תבשיל בשר ושעועית טאקו יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 654 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 46 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לכם שום, כמון טחון, שמנת, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. נסו תבשיל טאקו בשר ושעועית, תבשיל בשר בקר ושעועית טאקו, ו תבשיל טאקו בקר מחבת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל 375 מעלות F. שמן קל צלחת תבשיל 9 על 13 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תבשיל קדרהתבשיל קדרה
תנורתנור
2
מחממים את השמן במחבת גדולה על חום גבוה. כאשר השמן מנצנץ, מוסיפים את הבשר ומפזרים אבקת צ ' ילי, כמון, אורגנו, 1 כפית מלח וכמה טחנות פלפל. לבשל, לשבור את הבשר לחתיכות קטנות יותר, עד השחמה, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
אורגנואורגנו
פלפלפלפל
כמוןכמון
בקרבקר
בשרבשר
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את הבצלים ואת השום ומבשלים עד הבצלים רכים, כ 5 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
4
מוסיפים את השעועית, הסלסה ו-1/2 כוס מים ומביאים לרתיחה; מבשלים עד שהרוטב מתעבה ומצפה את הבשר, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
סלסהסלסה
רוטברוטב
מיםמים
בשרבשר
5
מוסיפים מלח ופלפל לפי הטעם. (תערובת בקר ושעועית זה יכול להיות מורכב עד יום לפני הזמן.)
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
בקרבקר
6
הנח חצי שבבי טורטייה על החלק התחתון של תבשיל הקדרה משומן.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס טורטייהצ ' יפס טורטייה
ציוד שתשתמש בו
תבשיל קדרהתבשיל קדרה
7
מורחים חצי תערובת הבשר על גבי.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
בשרבשר
8
מפזרים חצי מתערובת הגבינה על הבשר. חזור עם שאר הצ ' יפס, בשר וגבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
צ ' יפסצ ' יפס
בשרבשר
9
אופים חשופים עד שהגבינה נמסה והתבשיל חם, כ -20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
10
למעלה עם שמנת חמוצה, חסה, עגבניות, אבוקדו jalapenos כבוש אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
חלפיניו כבושיםחלפיניו כבושים
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
אבוקדואבוקדו
חסהחסה
עגבנייהעגבנייה
11
מגישים עם יותר סלסה וצ ' יפס טורטייה בצד.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס טורטייהצ ' יפס טורטייה
סלסהסלסה

מרכיבים

1אבוקדו, חתוך לקוביותאבוקדו, חתוך לקוביות425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית פינטו, מתוח ושטוףשעועית פינטו, מתוח ושטוף3(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות צ'יפס טורטייה תירס צהוב (על, ועוד להגשהכוסות צ'יפס טורטייה תירס צהוב (על, ועוד להגשה4ציפורןשום, טחוןשום, טחון680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה קרועהחסה קרועה8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר גרוסה ותערובת מונטריי ג' קגבינת צ'דר גרוסה ותערובת מונטריי ג' ק1( חצילים)בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלפיניו כבושים, קצוץחלפיניו כבושים, קצוץ2עגבניות שזיף, חתוכות לקוביותעגבניות שזיף, חתוכות לקוביות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלסה עגבניות צ'ארד, בתוספת יותר להגשהסלסה עגבניות צ'ארד, בתוספת יותר להגשה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה, עוררה היטב עבור dolloping קלשמנת חמוצה, עוררה היטב עבור dolloping קל2(חוֹרֶף)שמן צמחי, ועוד עבור משומן צלחתשמן צמחי, ועוד עבור משומן צלחת

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות יינות טיודור באלו יין פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 68 דולר לבקבוק.
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
2007 היה אמור להיות הבציר הגדול ביותר היינו רואים בחיינו בקליפורניה. פינו נואר המסוים הזה מעמק אנדרסון הוא מכרם באלו הנמצא ממש מול יקב עין הזהב והכרם. הכרם הוא אחד מאתרי הפינו נואר הנדירים המתעקשים לייצר יינות מאסיביים. הפרי והמבנה הם ענקיים. יין זה יהיה גיל יפה במשך 20 שנים נוספות. ליהנות עכשיו או לקנות מקרה לשתות בעשור או שניים הבאים.