קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות17
מגזין

תבשיל טונה בריא-פסטה

תבשיל טונה בריא-פסטה
בריא טונה-תבשיל פסטה הוא pescatarian ומספק כ 8 מנות. במנה עיקרית זו יש 360 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 12 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה מושלם עבור סתיו. אם יש לכם קרקרים מאבן טחון, גבינת שמנת 3 פחות שומן, פסטה פנה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו טונה-תבשיל פסטה, אז-טונה פשוטה-תבשיל פסטה, ו טונה רזה-תבשיל פסטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
תנור חום עד 350°f. ספריי 13x9 אינץ ' (3 ליטר) צלחת אפיית זכוכית או תבשיל 3 ליטר עם ספריי בישול. לבשל פסטה לפי הוראות החבילה, השמטת מלח; ניקוז.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
פסטהפסטה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפיית זכוכיתתבנית אפיית זכוכית
תנורתנור
2
ב מחבת nonstick 12 אינץ', שמן חום מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים פלפלים, בצל, פטריות ושום; מבשלים 4 עד 6 דקות, ערבוב לעתים קרובות, עד ירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
ירקירק
פטריותפטריות
שוםשום
בצלבצל
4
מערבבים במרק, שמנת חמוצה, גבינת שמנת, חלב ופלפל עד מעורבב היטב. מערבבים בטונה, פסטה וגבינת צ ' דר. כף לתוך צלחת אפייה; להפיץ באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
גבינת שמנתגבינת שמנת
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
פלפלפלפל
מרקמרק
פסטהפסטה
חלבחלב
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
מפזרים גבינת פרמזן וקרקרים מרוסקים.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
קרקריםקרקרים
6
אופים חשוף 35 עד 40 דקות או למעלה הוא חום זהוב תערובת הוא מבעבע.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל) מוצק טונה אלבקור לבן במים, מנוקזפחיות כל) מוצק טונה אלבקור לבן במים, מנוקז2(יכול להיות או להרחיק)שמן זית או קנולהשמן זית או קנולה305אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול מרוכז 98% שומן ללא שמנת של מרק פטריות עם 45% פחות נתרןיכול מרוכז 98% שומן ללא שמנת של מרק פטריות עם 45% פחות נתרן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב ללא שומן (דל שומן) חלב ללא שומן (דל שומן)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת פטריות טריות, קצוץחבילת פטריות טריות, קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)שום קצוץ דקשום קצוץ דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק בינוני, קצוץפלפל ירוק בינוני, קצוץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מיכל מופחת-שמנת חמוצה שמנהמיכל מופחת-שמנת חמוצה שמנה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל בינוני, קצוץבצל בינוני, קצוץ2(חוֹרֶף)גבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוסות multigrain מבושל או כל גרגר rotini או פסטה פנה1/2 כוסות multigrain מבושל או כל גרגר rotini או פסטה פנה1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום בינוני, קצוץפלפל אדום בינוני, קצוץ57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוס מגורר מופחת שומן גבינת צ'דר חדה1/2 כוס מגורר מופחת שומן גבינת צ'דר חדה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק12 קרקרים חיטה טחון אבן, מרוסק בגסות (אודות12 קרקרים חיטה טחון אבן, מרוסק בגסות (אודות

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות אלברטינה מדליית זהב הזוכה יין מילואים של מרלו Lorilai. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 25 דולר לבקבוק.
אלברטינה מדליית זהב זוכה יין המילואים של מרלו לורילאי
אלברטינה מדליית זהב זוכה יין המילואים של מרלו לורילאי
טעמי פירות-פורוורד, עם טאנינים רכים וגמישים וסיום ארוך.