קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות41
מגזין

תבשיל פרוגמור

תבשיל פרוגמור
זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. האוכל הביא לך אותו. וזה די טוב. נסו תבשיל Frogmore, תבשיל Frogmore, ו נזיד פרוגמור דרומי ישן וטוב. (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים סיר גדול מעל חום בינוני גבוה עד חם, על 2 דקות.
ציוד שתשתמש בו
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
2
מוסיף את שמן הזית, כרישה, סלרי ומבשלים עד שקוף, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
(ומנות בלבד)(ומנות בלבד)
3
מוסיפים את העגבניות, שום, קורנית ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד השום הוא ריחני, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
4
מוסיף את היין הלבן ולתת לו להפחית על ידי כמחצית.
מרכיבים שתצטרך
1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה
5
מוסיפים את המפרץ הישן, מיץ עגבניות, מלאי דגים, תפוחי אדמה, תירס, נקניק, לימון, ו 1/2 כפית מלח ומבשלים 5 דקות. בינתיים, מתבלים את השרימפס בכפית 1/2 של המלח ומניחים בצד את השרימפס.להפחית את החום בינוני נמוך, להוסיף את השרימפס, ולכסות עם מכסה הידוק. מבשלים עד השרימפס מבושלים דרך וכבר לא שקוף, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
(מומלץ: סקרמנטו)(מומלץ: סקרמנטו)
מלאי דגיםמלאי דגים
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
קליפות מלימוןקליפות מלימון
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
(צינור גדול)(צינור גדול)
6
מוסיף את ארוגולה, פטרוזיליה, חמאה, ונותר 1/2 כפית מלח ומערבבים לשלב. מבשלים עד החמאה נמסה ואת ארוגולה הוא רק נבול, על 1 דקה יותר. טעם ועונה עם מלח נוסף לפי הצורך. מצקת את הנזיד לתוך 6 קערות ומגישה עם פרוסת לחם בגריל.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוף רוטיסריחזה עוף רוטיסרי
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
(צינור גדול)(צינור גדול)
תבשילתבשיל
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
מצקתמצקת

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניקיות andouille, לחתוך לפרוסות 1/2 אינץנקניקיות andouille, לחתוך לפרוסות 1/2 אינץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקארוגולה, קצוץ גסארוגולה, קצוץ גס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדק לקוביות גבעולי סלרי עם העלים שלהם (להשתמש בגבעולים הפנימיים במכרז)דק לקוביות גבעולי סלרי עם העלים שלהם (להשתמש בגבעולים הפנימיים במכרז)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש3אוזניים תירס, shucked לחתוך לרוחב 4 חתיכותאוזניים תירס, shucked לחתוך לרוחב 4 חתיכות1(חוֹרֶף)עלי טימין טריים, קצוצים בצפיפותעלי טימין טריים, קצוצים בצפיפות21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרשיני שום, טחוןשיני שום, טחון2(יכול להיות או להרחיק)מלח כשר, ועוד לפי הצורךמלח כשר, ועוד לפי הצורך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרישה פרוסה דק, חלקים לבנים בלבדכרישה פרוסה דק, חלקים לבנים בלבד4כדורי לימון, פרוס 1/8 אינץ ' עבהכדורי לימון, פרוס 1/8 אינץ ' עבה11 קילו קישואים,תיבול המפרץ הישןתיבול המפרץ הישן2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה6פרוסותלחם כפרי בגריל או מטוגן במחבת משפשף עם שום, להגשהלחם כפרי בגריל או מטוגן במחבת משפשף עם שום, להגשה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה איטלקית קצוצה בגסותפטרוזיליה איטלקית קצוצה בגסות9תפוחי אדמה חדשים בגודל כדור גולף, מבושל במים מלוחים עד רק מכרז, ולאחר מכן סחוטתפוחי אדמה חדשים בגודל כדור גולף, מבושל במים מלוחים עד רק מכרז, ולאחר מכן סחוט680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס גדול טרי, ראשים, קלופים אבל עם הקצה מאוד של פגז הזנב שלםשרימפס גדול טרי, ראשים, קלופים אבל עם הקצה מאוד של פגז הזנב שלם7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי דגים, מלאי שרימפס, או מלאי לובסטר (מיץ צדפות עובד בעת צרה)מלאי דגים, מלאי שרימפס, או מלאי לובסטר (מיץ צדפות עובד בעת צרה)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(מומלץ: סקרמנטו)(מומלץ: סקרמנטו)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות טריות קצוץ גסעגבניות טריות קצוץ גס2(חוֹרֶף)חמאה ללא מלח (מקל 1/4)חמאה ללא מלח (מקל 1/4)