קושימומחה
מוכן ב10 שעות, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות57
מגזין

תבשיל צ'אקווגון

תבשיל צ'אקווגון
תבשיל Chuckwagon עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה זו מכילה כ 45 גרם חלבון 21 גרם של שומן, וסך הכל 533 קלוריות. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור סתיו. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 10 שעות ו-10 דקות. אם יש לך נקניק, תפוחי אדמה, בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב תפוחי האדמה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחמניות בטטות תפוחי אדמה כקינוח. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מרהיב של 80%. מתכונים דומים: שעועית צ'אקוואגון, שעועית צ'אקוואגון, ו תבשיל צ'אקווגון.

הוראות

1
מניחים את הבשר בשר בקר, נקניק, בצל, ותפוחי אדמה לתוך סיר איטי, ומערבבים להפיץ באופן שווה. כפית את השעועית האפויה באופן שווה על התערובת. מכסים, ומבשלים על נמוך במשך 8 עד 10 שעות, או לבשל על גבוה במשך 4 עד 5 שעות.
מרכיבים שתצטרך
תבשיל בשר בקרתבשיל בשר בקר
שעועית אפויהשעועית אפויה
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים